sobota 13. dubna 2013

Tangle Teezer

Milé děti, tohle není ledajaký kartáč. Je to kouzelný kartáč! A hlavně to není žádná pohádka!
Ačkoli jsem si myslela, že představovat tenhle kartáč, jehož reklamu můžeme vidět na každém kroku je zbytečné, mužský druh mě přesvědčil o opaku. Když se řekne Tangle, tak spusta lidí ještě stále neví, o čem to je vlastně řeč. A to je prostě životně důležitá informace. Něco jako otázka života a smrti. Pokud tohle nějaký muž čte, zřejmě si stále neuvědomuje důležitost tohoto kartáče. Ale prostě tohle je něco, co budete milovat úplně stejně jako nahé fotky Emmy Watson!

Tangle Teezer je kartáč, který vám rozčeše na hlavě úplně cokoli (pravda, dredy jsem tím nezkoušela rozčesávat, protože žádné ani nemám). Ale tak všichni vlastníci delších vlasů to známe - kolikrát vlasy češeme tak zuřivě, že v nich kartáč zůstane a stejně bezvýsledně. S Tanglem se vám tohle už nestane. Jsem z něj velice nadšená. Vlasy rozčesává jemně, takže to netahá a rozčeše každý uzlík atd. (I když se někdy musíte rochu snažit a místo přejet třeba třikrát).
Díky němu už nepoužívám žádné pěnové kondicionéry jako dřív (používala jsem je jenom proto, abych ty vlasy po umytí mohla rozčesat). Ušetříte jak peníze, tak i vlasy, protože v těch všemožných péčích, co se nemusí smývat je samozřejmě spousta silikonů atd. Na mokré vlasy je Tangle úplně nejlepší! Skoro tomu nemůžu uvěřit...Vlasy rozčesám bez toho, aniž bych si vyrvala půlku hlavy a dokonce to nebolí a je to příjemné! No a k barevným variacím se ani nebudu vyjadřovat:) Myslím, že si vybere každý. Už přes rok jsem šťastnou majitelkou a obyčejný hřeben už do ruky v životě nevezmu. A co vy?

3 komentáře:

  1. Už dlouho přemýšlím, že si ho taky koupím. :) Akorát pořád nevím, jestli si mám koupit Tangle teezer Original nebo Tangle teezer Salon Elite. Nevíš který je lepší? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám original:) Asi jde spíš čistě jen o design, jinak si myslím, že jsou stejný i co se týče v pohodlnosti držení:)

      Vymazat
  2. ja ho mam a prijde mi, ze ve skutecnosti nic poradne nerozcese

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...