neděle 4. srpna 2013

Na téma:Přírodní kosmetika!

Mnoho lidí dává poslední dobou přednost přírodní kosmetice, a to i přes fakt, že je poměrně dražší, než ta klasická "drogérková". Já se na přírodní kosmetiku začala obracet celkem nedávno. Začalo to mojí touhou po krásných vlasech, takže jsem vyřadila silikony v šampónech. Začala jsem číst složení a vyzkoušela jsem mnoho přípravků. Nejdříve jsem pro šampony chodila do lékárny, potom se to naštěstí stalo módním trendem, takže šampon bez silikonu lze sehnat i v drogerii, ale o to víc a pečlivěji se musí vybírat. Označení "šampon bez silikonu" totiž vůbec nemusí zaručovat kvalitu. Postupem času se zajímám i o jiné látky než silikony, takže se mé nároky zvyšují.
Začínám mít velmi v oblibě vegan produkty, protože je zde velké procento, že neobsahují látky, které chci, aby neobsahovaly. Jsou vždy přírodní a čistě rostlinného původu. To nejlepší se prostě stejně nakonec ukrývá v přírodě:)
Zajímá mě, jestli si vystačíte s obyčejnými produkty známých značek, a nebo jestli hledáte přírodní alternativy? Do komentářů můžete přihodit i své tipy na přírodní (vegan) kosmetiku, která zatím není v podvědomí českých spotřebitelů.


Na obrázku: Sprchový gel Original Source (80,-), Šampon Yves Rocher I <3 Planet (115,-), Kokosový olej (80,-), Saloos Ricinový olej (100,-)

4 komentáře:

  1. Ahoj Simush, taky jsem před nedávnem přešla na přírodní kosmetiku. Bála jsem se, že např. šampony budou vysušovat, jak sem různě na netu četla, ale moje vlasy na přírodní produkty reagují skvěle. Líbí se mi jejich přirozený vzhled - neobalený silikony. Nejraději mám nový šampon od Timotei Organic Delight (ten růžový), pak mi vyhovuje značka Alverde a kokosový kondicionér od Desert Essence, ten byl dražší, ale je fakt super..:) od značky Bione jsem si sehnala bezoplachový kondicionér, doporučuji vyzkoušet...měj se hezky..:) zdraví Andy

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) zkus třeba Laveru, ta je normálně v DMku myslím hned vedle Alverde :) konkrétně mandlový šampon je nejlepší, co jsem kdy měla možnost vyzkoušet, a ani už nemám chuť zkoušet dál - tak moc je boží :)) Jinak Timotei mi vlasy příšerně vysušuje a pokožka hlavy taky zrovna není nadšená :/

    OdpovědětVymazat
  3. Všimla jsem si jedná zajímavé věci: každý sprcháč Original Source má docela jiné složení. Ale v každém jsem našla SLS i chemickou parfemaci, takže bohužel přírodní kousek to není... ale ta vůně je fakt báječná! :)
    Já ráda používám Natura Siberica (i když taky není 100% přírodní), Urtekram, Dr. Bronner's či Kiss My Face.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak někde vidím "vegan" tak to automaticky řadím mezi přírodní, ale je pravda, že tomu vždy tak být nemusí...No teď koukám na to složení a máš pravdu, naštěstí SLS mi pokožku nějak nedráždí a prostě i když to není přírodní, tak to musim používat kvůli té vůni:D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...