sobota 7. prosince 2013

Balzámky podruhé:)

Zjištění posledních dní? Jsem závislák na balzámech na rty!:) Naštěstí to není úplně špatná závislost, jelikož zima je tu a mé rty jsou i v létě dost vysušené. Bohužel někdy koupím unáhleně balzámek a poté zjistím, že mi až tak nevyhovuje...Takže jsem se rozhodla ohodnotit několik balzámů, které jsem za poslední měsíce vyzkoušela. Jedna hvězdička znamená absolutní propadák, pět hvězdiček je naopak maximum.

Zázračné kelímky Oriflame 
Začalo to mandlovým, poté přišel černý rybíz a teď vlastním i kokos. Nejvíce mi vyhovuje ten mandlový (i když složení by měly mít asi stejné, takže moc nechápu). Právě složení je asi jediná negativní věc (nepřijde mi zrovna ok, dávat si na pusu něco z ropy např. petrolatum). Ale jinak je skvělý, krásně voní<3...Nevědět to složení, tak by to byla asi moje nejoblíbenější věc na rty:) Ale znáte to, dokud něco nevíte, tak vám to tak prostě nepřijde...
složení: PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE
Cena: 100-200Kč, 15ml

Bio balzám Yves Rocher 
Co se týká složení, je na tom tenhle balzám určitě líp, vlastní certifikát Ecocert a značka Yves Rocher patří přeci jen k těm přírodnějším (a k přírodě šetrnějším). Bohužel, balzám mi moc na suché rty nepomáhá, musím ho nanášet skoro každých pět minut, poté mi zanechá rty lehce vysušené:( Jednoduše mi moc nesedí, takže ho používám jen občas jako záložní balzám. Je mi to celkem líto, protože tuhle značku mám ráda, ale nedá se nic dělat.
Cena: 89Kč, 10ml








Medová past z Lushe 
Lush se stal mojí oblíbenou značkou. Všechny složky přírodní a tahle značka je prostě jiná, než ostatní, jak svoji filozofií, tak přístupem:) Balzám dělá úžasné rty! Jediná nevýhoda je ta, že jak je v tom med, tak máte trochu upatlané ruce a v zimě je balzám dost tuhý a na rtech "krupicovatí" (hrudkuje). Rty ale opravdu zvláční, jsou jemné a vyživené. Balení je takové malinké, ale zdá se, že vydrží hodně dlouho, protože balzámu stačí jen trošku. Řekla bych, že je to můj nejoblíbenější balzám na rty!
Pro porovnání se zázračným kelímkem také složení.
složení: ovesné mléko (AVENA SATIVA KERNEL EXTRACT)bílá čokoláda (White Chocolate),glycerín (GLYCERINE)extra panenský bio olivový olej (OLEA EUROPAEA FRUIT OIL)Cetearyl Alcohol (Cetearyl Alcohol)bambucké máslo (BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER)příchuť (AROMA)med (MEL)za studena lisovaný bio olej z pšeničných klíčků (TRITICUM VULGARE GERM OIL)karnaubský vosk (COPERNICIA CERIFERA CERA )Sodium Borate (Borax)silice z máty peprné (MENTHA PIPERITA OIL )vanilka absolue (VANILLA PLANIFOLIA FRUIT EXTRACT)silice z divokého pomerančovníku čínského (CITRUS SINENSIS PEEL OIL EXPRESSED)*Limonene 
Cena: 220Kč, 8g

Máslo na rty od Korres 
Nikdy jsem si nedokázala v kosmetice představit, co je vlastně pojem "máslo", ale tohle je právě ono. Je to něco sametově jemného, zaboříte do toho prst, na kterém se to krásně rozplyne a nanesete na rty. Skvěle hydratuje, nádherně voní, jediné co, tak se mi nelíbí barva (dělají je v různých barvách, tohle jsem si nevybírala sama, ale pokud si ho někdy sama koupím, mají i decentnější odstíny, do kterých určitě půjdu). Složení nevím, ale je to něco úžasného! A navíc se dá použít jako tvářenka a vypadá to moc dobře!
Cena: 240Kč, 6g



Labello mléko a med 
Labello je klasika, patří k vděčným balzámům třeba na cesty. Když jsem pročítala složení, tak mě celkem překvapilo (v dobrém). Tuhle příchuť jsem se rozhodla pořídit na zimu, i když se mi z té kombinace dělá malinko špatně (když si představíte mléko a med...asi bych to nevypila). Nicméně celkem dobře voní a hlavně dobře hydratuje. Takže do kabelky proč si takového pomocníka nepořídit?
Cena: 59Kč, 4.8g



Jelikož plánuji rozšířit svou sbírku balzámů, zanedlouho se můžete těšit na další pokračování:)
TADY najdeš část první.
 DIY: Pokud chcete něco čistě přírodního, co vesměs najdete doma, zkuste smíchat kokosový a ricinový olej a med. Nechte působit přes noc. Dávám si to, když jsou mé rty extra poničené a ráno jsou zase krásné.

2 komentáře:

  1. jojo, kelímky mám taky ráda, až na to petrolatum :( mám dva mandlové, višeň, klasiku a rybíz na cestě, na ten se těším nejvíc, kvůli tomu krásnému kelímku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, zázračný kelímek je opravdu zázračný!! Když mám rýmu, tak ho používám na odřený nos a ten se hojí nadpozemskou rychlostí! :-) Jinak teplé mléko s medem mi pomáhá usnout a je to docela i dobrý :-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...