pátek 20. prosince 2013

Novinky ze sprchy

Sprcháč od Bourjois nádherně voní a opravdu vás tou vůní úplně nabije!:) Stačí ho trošku a krásně pění, takže spokojenost:) To, že ty puntíky jsou prostě strašně roztomilý asi nemusim říkat, ne?
Body lotion od Baley asi určitě hned zaujme svým designem (jóó tyhle věci já můžu), pracovníci z oddělení marketingu si mohou zatleskat za skvěle odvedenou práci, protože je to hodně chytlavé:) Voní krásně třešňově, ale ještě v tom cítím něco neidentifikovatelného (takže pokud někdo ví, napsat do komentářů!). Baleu mám za tyhle věci moc ráda, je to fajn kosmetika a na svém kontě mají dost povedených věcí.
Jestli jste si mysleli, že kačenka patří do mé výbavy na koupání, tak jste se ale strašně spletli!;) Tahle totiž neplave v záplavách pěny, ale má úplně jiný účel. Schválně jestli vás napadne, k čemu by tahle kačenka mohla sloužit:)

Je to dokonce praktická pomocnice! Tahle kačenka je totiž balzám/lesk na rty! Kdo to věděl, tak mu upřímně gratuluju, protože mně to dost dlouho trvalo:)
Jinak mám i několik "obyčejných" kačenek do vody (jeden čas jsem je tak trochu sbírala), ale abyste věděli, už jsem velká a rozumná a nekoupám se s nima! TAK! :D (Oni totiž ani moc neplavou...)






Kokosový Body Lotion od Baley neskutečně krásně voní, kokos je naprosto úžasná vůně jak na zimu, tak na léto. Tahle věcička se stane mým věrným společníkem snad do konce života (minimálně do doby, než mi přestane vonět a moc nevěřím, že ta doba někdy nastane).
Samozřejmě maniak na kokos nemohl odolat ani novince od Radoxu Coconut Kiss. Oproti tělovému mléku od Baley ale kokosový vůbec není. Vůně je dost slabá a už hned po sprše (resp. už při osušení ručníkem) není vůbec cítit. Což je celkem škoda...Konzistence je taková krémovo-mléčná (o trochu víc dávám přednost sprcháčům s normální průhlednou konzistencí). Podruhé už si ho asi nepořídím, čekala jsem prostě víc kokosu:(
Užíváte si v zimě nějakých speciálních pomocníků ve sprše? Potrpíte si na vůních nebo vám to je jedno a neřešíte to?

4 komentáře:

  1. Ahoj, nechces se navzájem sledovat? :-) http://absolutereflection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Od značky Balea jsem si teď pořídila třešňový deodorant. V prodejně se mi líbila jeho vůně, tak uvidíme, jaký bude. Ale popravdě, moc šancí mu nedávám. Spíš ho mám na takové rychlé přestříkání do kabelky, když nic jiného nebude po ruce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna deodorantům téhle značky taky moc nevěřím:)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...