čtvrtek 12. prosince 2013

Vlasy: Co mě potěšilo a co už nechci vidět!

Co mě potěšilo

Lush
Momentálně své vlasy obstarávám kosmetikou od Lush. Měla jsem vždy problém nalézt šampon, který by mi vyhovoval a ke kterému bych se ráda vrátila. Moje vlasy jsou totiž hodně (a tím myslím opravdu hodně) vysušené. "Nejlepší" vždycky je, když si koupím šampon na suché a poškozené vlasy a zjistím, že mi je ještě víc vysušuje...Což naštěstí se šamponem od Lush nemám. Je to tuhý šampon (Karma Komba), skvěle pění, je přírodní a je to jeden z hodně mála šamponů, který mi opravdu vyhovuje. Dokonce si plánuju pořídit další, což se mi už nějaký ten čas nestalo. Vždycky jsem si koupila šampon a byla jsem ráda, že je vypotřebovaný a už jsem ho skoro nechtěla nikdy vidět. Tenhle šampon vlasy opravdu vyživuje a dokonce je po něm ani nemusím žehlit (dokud nevyjdu ven, kde je vlhko). K šamponu jsem si pořídila i kondicionér American Cream. Šlo čistě o zvědavost ho vyzkoušet, nečekala jsem zázraky, ale bála jsem se, aby to nakonec nebyl propadák. Ale i s kondicionérem mám velice dobré zkušenosti. Nahradil můj předešlý Gestil Wonder (je to maska z býčích žláz, než kondicionér, nicméně jsem ho používala místo kondicionéru). Na Gestil si moje vlasy hodně zvykly (používala jsem ho několik let) a bohužel se mi zdálo, že už na ně nemá žádné účinky. American Cream je na tom kvalitou asi podobně jako Gestil s tím rozdílem, že dokonce moc krásně voní. Je to příjemná změna, ale i když plánuju pro další kondicionér (nebo masku-nerozlišuju to) zajít zase do Lush, tentokrát asi vyzkouším zase něco nového.

 Co už nechci vidět

Garnier Ultra Doux
Šampon vypadal nadějně, chtěla jsem si pořídit nějakou alternativu, která mě nebude ruinovat, ale těch šedesát korun (nebo kolik to stálo) už bych do toho v životě znovu nedala! Radši si koupím šampon za tři stovky, než tohle. Je to sice bez silikonů a tváří se to přírodně, ale tohle je přesně ten typ šamponu na suché vlasy, které mi moje suché vlasy ještě víc vysuší, že jsem ráda, že je vůbec rozčešu (a to ještě Tanglem)! Použila jsem jednou a bohužel naposledy. Další krásný příklad toho, že do drogerie pro šampon opravdu nemá smysl chodit. Naprosto žádné vyživení, vlasy jsou křehké a lámavé, žádná ochrana před vnějšími vlivy. Dokonce mi připadalo, že i po tom jednom použití mi to roztřepilo konečky! Už dlouho jsem svoje vlasy neviděla tak slabé a bez života. O tom, že když byly vysušené, tak byly samozřejmě krepaté ani nemluvim. Nechci srovnávat ani cena-kvalita (jo, je levný, ale kvalita žádná, takže by ho vlastně měli dávat zadarmo!) Radši si koupím šest balení žvýkaček než tohle. A taky mě to znovu přesvědčilo, že šetřit na vlasech se nevyplácí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...