pátek 10. ledna 2014

Gestil Wonder s arganovým olejem

Docela jsem se divila, když jsem v drogerii uviděla místo klasického Gestilu (černý obal) i tenhle. Samozřejmě mě zajímalo, jaký je mezi nimi rozdíl. Na obalu jsem se dočetla, že zatímco klasický černý je s výtažkem z bambusu (ano, o býčích žlázách se už nikde nemluví), tenhle je s arganovým olejem. No a jelikož se chystám pořídit si arganový olej místo mého dosavadního kokosového, volba byla celkem jasná.
Když jsem masku otevřela, tak se žádná překvapivá změna nekonala - konzistence i "vůně" byly stejné. Což mě mrzí, protože s tou parfemací mohli něco udělat...Jak jsem po prvním použití zjistila, tak změna se asi nekoná nikde. Přijde mi naprosto totožný s tím bambusovým.
Tuhle masku mám celkem ráda, i když to není to, co to bývalo na začátku. Vlasy si zkrátka zvykly, není se čemu divit, používala jsem ho každé mytí místo kondicionéru, které prakticky už nevedu. Je to moje nezbytná výbava, teď ho střídám s produkty z Lush. Vypadá to, že i když najdu spoustu náhrad a jiných masek, vždycky se k němu vrátím. Je to taková moje jistota a za tu cenu podává opravdu dobrý výkon.
Zkoušeli jste také a pozorovaly jste nějakou změnu? Jediné co, tak mně osobně se líbí designově tenhle obal víc. Jinak jsem prostě nenašla jediný rozdíl.

2 komentáře:

  1. Já tedy používám už léta kondicionér American Cream od Lush, ale teď jsem úpně zmámená a zlákaná vyzkoušet G. Wonder...jdu do toho! ;-) Skvělá recenze.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. to nepoznam, ale vyzera to super :)

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...