pátek 3. ledna 2014

Loni i letos

Tak tu máme zase další rok, což většinou každého nutí zhodnotit ten rok minulý. Samozřejmě jsem se také musela zamyslet a byl to docela dobrý rok. Snažila jsem se přijít na nějaké top produkty, které mi změnily život a bez kterých bych se už neobešla. Zjištění? Zas tolik věcí to není. Druhé zjištění? Většinu věcí jsem měla možnost poznat až ke konci roku. Vytvořila jsem několik kategorií, ve kterých mi byl rok 2013 prospěšný. V minulém roce jsem poznala tyto produkty a dnes jsem za ně ráda:

1) Diáře Paula Coelha
Ano, sice to začalo už v roce 2012, ale až v dalším roce jsem se je naučila plně využívat. Nebyl to pro mě jen diář, ale i takový "deníček", kam jsem si vkládala všemožné kraviny, nejčastěji lístky z kina. Diář měl nádherné ilustrace a na každé stránce byly citáty z jeho knih. Zapisování povinností se pro mě stalo úplným rituálem, vždy jsem si četla "poselství" na daný měsíc, které zpětně dost často odpovídaly. Jak můžete vidět výše, letos mám už jiný diář. Ptáte se proč, když mě tenhle tak okouzlil? Ke konci roku mě začal malinko štvát svoji velikostí, je to totiž A5, a jak se ukázalo, je na diář celkem velký. V kabelce zabíral stejné místo jako knížka, a když jste člověk, co tahá tisíc nepotřebných věcí...Tak vám začne velikostně vadit. Navíc jsem zjistila, že ilustrace na tento rok mě neoslovily jako ty předtím, takže jsem nakonec dala přednost darovanému diáři od kamarádek. Každopádně jsem strašně ráda, že jsem tyhle diáře mohla poznat a třeba se k nim zase vrátím.

2) Tangle Teezer
Tady je další výjimka, protože kartáč mám už déle. To ale nemění nic na tom, že bych se bez něj v roce 2013 obešla. Tahám ho všude a vlasy už jsem si minimálně ten rok nečesala ničím jiným a už nikdy si je ničím jiným česat nebudu. Tohle je prostě nezbytnost.

3) Elektronická čtečka Kindle
Kupovala jsem ji někdy v říjnu, protože jsem měla pocit, že ji nutně potřebuju hlavně do školy. Ušetřila jsem díky ní spoustu peněz, protože konečně nemusím každý týden tiskat čtyřicet stránek. Ale čím mi prospěla úplně nejvíc? Moc jsem nečetla, nebyl čas a ani nálada. Jenže, když zjistíte, kolik knížek si do ní můžete dát, tak vás to donutí číst spoustu věcí. Stáhla jsem si do ní i svůj oblíbený film Klub rváčů (v knižní podobě, aby nedošlo k omylu:D) a strašně se těším, až bude víc času a přečtu si to. Pokud je problém naší generace, že nečteme, myslím, že čtečka v tom může hodně pomoct. Z ní mě to baví číst. Můžete si tam jednoduše stáhnout desítky knih, aniž byste museli do knihovny...Mě tahle věcička tento rok hodně dala a to jsem rozhodně nebývala žádný vášnivý čtenář.

4) Odličovací ubrousky, které skutečně odličují
Stalo se vám někdy, že jste si koupily odličovací ubrousky, a když jste potřebovaly odlíčit, tak se nic nedělo? S těmahle z Douglasu to už nezažijete. A je sakra rozdíl s sebou někam tahat odličovací věcičky, nebo tyhle malé a skladné ubrousky.

5) Lak, který jenom lakuje (a neslepuje)
Nejsem člověk, co by si denně lakoval vlasy, a to hlavně protože nesnáším ten pocit, když máte místo vlasů tvrdé, slepené a prostě fuj cosi na hlavě. Tenhle lak vlasy neslepuje. Normálně jsem už myslela, že nic takového neexistuje. A ono jo! Nalakujete a můžete s vlasama pořád pracovat, dokonce je i česat. Jediná chybička je, že obsahuje silikony, ale zas na druhou stranu, pokožku hlavy si snad nikdo nelakuje, ne?

6) Filtrační láhev Bobble
Tahle věc mi určitě změnila život a to celkem dost. Když nejsem doma, tak z ničeho jiného prakticky nepiju. Stačí vám jenom pitná voda a napijete se úplně všude. Už žádný hnusný chlór! A voda z ní chutná vážně moc dobře.

Nemusím říkat, že bez těchto věcí si neumím představit ani tenhle rok, že ne? Samozřejmě by mě zajímalo, jaké věci jste poznaly minulý rok vy, a kterých se nevzdáte ani teď?

2 komentáře:

  1. Tie Coelho diare su nadherne :)) Ja mam teraz od Paperblanks, ale dizajn nie je nic moc..ale lepsie uz v knihkupectve nemali..
    Bobble si planujem zadovazit uz dlho..pisem si to k predsavzatiam :))

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem dostala bobble láhev k Vánocům, růžovou, tak jsi mi připomněla, že ji musím vybalit :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...