pátek 24. ledna 2014

Mixa - moje nová láska!

Už je to několik měsíců, co se tato značka dostala na český trh. Samozřejmě mám pro novinky vždy slabost, ale ovládla jsem se. Z recenzí jsem byla na rozpacích a uznala jsem, že ji zatím nepotřebuji. Ovšem, jak přišla zima, začal problém se suchou pokožkou. Řekla jsem si, že ji tedy zkusím, neočekávala jsem celkem nic...Teď si ale říkám - jak jsem bez ní mohla žít?!
Jsem naprosto nadšená! V životě jsem neměla lepší tělové mléko než tohle Rich Body Milk Intense Nourishment od Mixy pro suchou pokožku. Nikdy jsem tělová mléka moc nepoužívala (nepotřebovala jsem je), ale poslední dva roky musím mazat (dávám to za vinu hodně chlorované vodě). Opravdu hydratuje a výdrž je pro mě fakt pecka. Před spaním namažu a ráno na sobě krém stále cítím, žádná oschlá místa! Vůně je taková nic moc, nelze říct, že mi vyloženě nevoní, ale ani opak, prostě pro mě průměr. (Což je velké plus na rozdíl např. od Neutrogeny, která mi strašně moc nevoní a oproti Mixe ani nehydratuje).
Složení je hezky řečeno ošklivé, ropa jako všude...Ale dokonce jí to odpouštím, protože takhle skvělou hydrataci jsem nikdy nezažila. Určitě se k ní budu vracet a pořídím si i další produkty. Já jsem spokojená a to nebývá moc často. Takže za mě dostává tohle tělové mléko velkou jedničku podtrženou:)
Balení je celkem velké, ale koukala jsem, že slušně ubývá. Krém je takový hutný, ale zároveň se roztírá hodně dobře. Jediné s čím jsem trošku zápasila byla ta pumpička. Prostě mi to vůbec nešlo otevřít a asi ji mám nějakou rozbitou :D To dávkování mě strašně rozčiluje, doufám, že u dalšího balení už to půjde lépe.
Jsem ráda, že jsem ji dala do košíku, protože jsem nad ní dost přemýšlela a od teď patřím k milovnicím Mixy!:)

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...