sobota 25. ledna 2014

Moje rychlé odličování

Na začátek chci upozornit, že co se týká odličování, moc tomu nedám. Totiž - odličuji se poctivě každý den, ale ten způsob vás možná zhrozí. Nemám ráda micelárky, takže ty u mě nenajdete (resp. jednu nějakým záhadným způsobem vlastním, ale to nemění nic na tom, že ji nepoužívám). Druhou věc, kterou jsem nikdy nepoužívala a nehodlám to měnit jsou odličovací mléka. Všechny tyhle věci jdou mimo mě, nesnáším mastnou pleť (mléko) a nebo zas až moc suchou (micelárka). Tohle je můj způsob a když se nad tím zamyslím, jinak bych se už ani neodličovala. Je to takový trochu minimalismus, ale celkově na krémy a pleťové vody a další věci moc nejsem (ano, nedávám si krém pod make-up a ano, nepoužívám pleťovou vodu). A teď se můžete začít hrozit dál...:D

1. Odlíčení očí
Oblast očí odličuji jako první (než jdu do sprchy) a to většinou tímto odličovačem od Garnieru s detoxikačním výtažkem z hroznů. Používám ho už celkem dlouho, ale poslední dobou jsem zaregistrovala, že mě docela štípe, takže se porozhlédnu po něčem jiném (chtěla bych najít něco takového pod značkou Alverde, Lavera...). Nebo se vrátím ke značce Nivea, kterou jsem používala předtím. Ten dvoufázový jsem nikdy neměla, ale ten klasický celý ve světle modrém balení, byl také moc dobrý. Dál už se přesouvám do sprchy, protože k dalšímu odlíčení potřebuji vodu.





2. Odlíčení celého obličeje 
Tento proces se děje ve sprše. A je to jednoduché, prostě si umyji obličej přípravkem k tomu určeným. Mycí gely na obličej střídám.
Alverde opravdu krásně "přírodně" voní, je příjemný a nemám k němu žádné výhrady. Je v podobě gelu a vyčistí pleť od celého zbylého make-upu.


Nivea je spíš takový peeling a mám ji ráda z důvodu, že je multifunkční - pokud nanesete a lehce smyjete, působí jako gel. Pokud masírujete, je to peeling. A pokud necháte působit déle, máte čistící masku.

A to je vše! Tady to prostě beru rychle a myslím, že pleť je dokonce skutečně odlíčená!:) Ještě několik věcí, které používám na odlíčení, když nejsem doma, ale někde na cestách:
Tyhle odličovací ubrousky z Douglasu odličují, příjemně voní a neštípou. Když chci ušetřit místo v tašce, ihned sahám po nich. Ale každý den bych se nimi asi odličovat nemohla, úplně čistý pocit mi nedají. Přece jen voda + mycí gel je něco jiného. Ale na pár dní jsou opravdu super!
Tohle je má jediná micelární voda, kterou možná jednoho dne nejlépe využiju tím, až ji někam vyliju. Celkově kosmetiku Dermacol na pleť moc nemusím, není mi příjemná, štípe mě...No a tato micelární voda jenom potvrzuje pravidlo. Odličuji se s ní opravdu jenom výjimečně, když mi např. zrovna dojde odličovač očí a prostě doma nic jiného není (pokud nepočítám odličovací mléka, protože ty nenávidím ze všeho nejvíc, fuj!). Myslím, že jsem ji dostala (sama bych si ji rozhodně nekoupila) a druhou lahvičku už si opravdu nepořídím. Možná až v ní bude poslední kapka na dně, uspořádám oslavu.

2 komentáře:

  1. No a to som tú Dermacolackú micelárku chcela skúsiť! škoda jej no :/

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jen můj názor, celkově mi Dermacol na pleť nedělá dobře, ale tak aspoň ušetříš a budeš si moci pořídit něco lepšího;) Myslím, že tahle micelárka jsou akorát vyhozené peníze...

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...