úterý 28. ledna 2014

Nivea lip butter Raspberry Rosé

Tento balzámek jsem samozřejmě zaregistrovala na internetu a všude si o něm přečetla samé pochvalné recenze. Do hlavy se mi začala vkrádat myšlenka must have, která se ještě umocnila, když jsem zjistila, že i když je v zahraničí tento balzám naprostou samozřejmostí, u nás zase není k sehnání. O důvod víc, proč nemít ráda Českou republiku. (Ano, chci někam odjet a to hlavně kvůli tomu, že tahle nedostupnost kosmetiky už mě nebaví. Haha)
Nejdřív jsem myslela, že to objednám z oficiálních stránek Nivea, bohužel invalid postode...(druhý důvod, co si zapisuju do imaginárního hate czech seznamu). Tak jsem tedy začala hledat, kde se dá sehnat na českých e-shopech, řeknu vám, moc jich není.
Hlavní zklamání bylo, že jsem od začátku chtěla příchuť Vanilla & Macadamia, tady samozřejmě nikde. Tak jsem si řekla, že ta malina bude určitě taky příjemná (nevím proč, když tyhle vůně moc nemusím). Ne, pro mě příjemná není. Chápu, že pro někoho to bude úžasná vůně, ale pro mě ne. Sice je taková nevtíravá, ale je moc sladká a hlavně taková milkshakeová. Na tyhle věci moc nejsem, ale mnohým bude určitě příjemná.
Nebudu řešit vůně, jde přeci o funkčnost. Máslo je takové dost tuhé a moc bych ho tím "lip butter" nenazývala. Od dob, co jsem poznala lip butter od Korres, jsem celkem náročná. Když hrábnu do Korres, mám tendenci nanášet další a další vrstvy, je tak sametově hebký, rozpouští se na prstech a je strašně moc příjemný...V podání Nivea se tohoto blaženého pocitu nedočkáte. Přejíždíte sem a tam a čekáte, jestli na těch prstech vůbec něco zůstalo.
Nejdůležitější ale je, co to vlastní umí. Na rtech je to sice o něco příjemnější, ale nějak extrémně mě to neuchvátilo. Nivea a Labello je vlastně stejná značka a to už mi to Labello (v tyčince) přijde daleko příjemnější a výživnější.
Balzám se u mě určitě neztratí, ale podruhé už si ho nekoupím (leda pokud seženu ten vanilkový, to by byla zase řeč o něčem jiném. Haha.)
Zajímavé je samozřejmě složení, kde by to už bez ropy ani nešlo. To je další mínus, a když tak uvažuju, žádné plusy pro mě tahle novinka nemá. Nakonec, není vůbec škoda, že to u nás není skoro k dostání.
Jsem asi divná, všichni to tak moc chválili, možná jsem to až moc předem přecenila. Pro mě to ale zázrak není, zlatej Carmex.
Napadá mě k tomu písnička od Vypsaný fiXy, takže mi dovolte malé poetické okénko

"pověsíme na svý rty iluzi
a pak se za ní budeme dívat
jak ji vítr roztrhá"

6 komentářů:

  1. no konečně má někdo taky tenhle názor :D jak jsem o něm psala, tak jsem měla z komentářů pocit, že většině lidí vyhovuje... jsem zvědavá na tu druhou příchuť, mám právě to vanilkové, tak uvidíme, jestli byly blbé jen maliny... ale zas mi voněly, to jo

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé ten závěr teda není moc lichotivý :) ale na pohled vypadá úžasně , já bych si ho koupila už jen kvůli těm malinám, ale po tom co jsem si tady přečetla....

    Nicole blog

    OdpovědětVymazat
  3. takže nič úžasné??? a ja som ho tiež strašne chcela. Pre mňa však stále zostava top Balea Sensitive - pri ktorej platí pravidlo, že za málo peňazí veľa muziky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hydratace nic moc, znám určitě lepší balzámy, současně s tímhle jsem kupovala i Crazy Rumors a to je úplně něco jiného...

      Vymazat
  4. Na pohled vypadá vážně bezchybně a nejradši bych si pro něj okamžitě utíkala do obchodu, ale asi si to ještě rozmyslím, díky za tvůj názor :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  5. fiha tak takuto recenziu som este nevidela! tak teda dobre ze u nas nie je :)

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...