pondělí 27. ledna 2014

Odlakovávání se superhrdinou, lakování s hvězdami

Odlakovač od Essence Superheroes mě zaujal svým designem, kterému jednoduše nešlo odolat*-*. Růžový a ještě k tomu se třpytkama? Must have! Tento odlakovač má velice zajímavou konzistenci - gelovou. Nejdříve jsem si na to nemohla zvyknout, ale teď už bych snad jiný nechtěla, gel je pro mě určitě praktičtější a lépe se s ním pracuje. Tohle je tuším z nějaké limitky, takže až mi dojde, začne zase otravné šedivé odlakovávání:( S tímhle mě to dokonce baví! Výkon odvádí stejně jako každý jiný odlakovač. Ačkoli v lahvičce je hodně cítit aceton, když s ním odlakováváte, tak dokonce voní po něčem sladkém. Za mě spokojenost a doporučuji!
Hodně mile mě překvapil podkladový lak od Avonu. Svoji funkci plní opravdu dobře a to jsem mu zpočátku nevěřila. Pokud nad ním přemýšlíte, tak určitě do něj!:)
Naopak, pokud přemýšlíte nad topcoatem od Essence a myslíte si, že dosáhnete vzhledu gelových nehtů nebo snad xxl lesku, tak vás zklamu. Topcoaty neřeším, ale co mě opravdu naštve je, když dlouho zasychá. I po půl hodině mi přišlo, že není úplně zaschlý. A to je prostě něco nepřijatelného!
Poslední dobou jsem si zamilovala laky od Gabrielly Salvete, hlavně kolekci Stars<3 Bílý lak jsem prostě mít musela, protože jsem nějaký dlouho hledala a všechny byly moc průhledné, tenhle skvěle kryje a je opravdu bílý. Všechny mají úžasnou výdrž. Tyhle laky považuju za kvalitní a pokud příště budu zase nějaký odstín hledat, určitě se podívám nejdřív do stojanu s touto kosmetikou.
I když mám laků celkem dost, rozhodla jsem se vybrat jen moje nejoblíbenější. Červená je klasika a tenhle odstín od Avonu se mi hodně líbí, ale nepočítejte s dlouho výdrží, oloupá se hned, jak může. S výdrží je na tom úplně stejně úžasně světle růžový lak od Beauty Uk, který jsem našla v jednom z ladyboxů. Ale když jsou barvy prostě skvělé, leccos jim odpustíte.
Velké zklamání a miláček v jednom je pro mě zlatý třpytkatý lak také od Avonu, jelikož jsem si myslela, že v sobě bude obsahovat i zlatou barvu (neobsahuje). Třpytky jdou dost špatně odlakovat (vlastně nejdou vůbec, musíte je sloupnout). Ale co bych pro konečný výsledek neudělala, že?! Takže i přes všechny tyhle negativy to musím lakovat, protože jsou strašně úžasné*-*
Poslední lak je úplně obyčejný (Ocean), stál mě v drogerii asi dvacet korun, ale ta barva je božská! Přesně tuhle (korálovou?) barvu naprosto miluji. Už je to na chudáčkovi znát, jelikož už lakuje z posledního:( Mám za něj sice náhradu od stejné značky, se stejným číslem, ale v jiné lahvičce a ta barva prostě není totožná. Ale lepší hodně podobná náhrada, než žádná že...

2 komentáře:

  1. Chtěla jsem si top coat od Essence pořídit, byl v akci, ale jsem teda ráda, že jsem ho nakonec nevzala. :D Jinak ten odlakovač vypadá princeznovsky, ale já mám oblíbený od značky Isana.

    OdpovědětVymazat
  2. Essence ma naj top coat ten better tah gel nails :)

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...