úterý 7. ledna 2014

Original Source

O těchto sprchových gelech jsem se tu již zmínila. Nevím proč, ale poslední dobou používám hodně veganskou kosmetiku (a to vegan nejsem :D). Tato značka na mě působí velice přátelsky a mile, a proto mě strašně štvalo, že když k nám konečně dorazila, tak pouze ve třech vůních. Naštěstí se v Čechách objevila malinovo-vanilková příchuť, která je prostě nejlepší! Pro mě je to ta nejlepší vůně sprcháče na celém světě!
Za pár měsíců k nám dorazily další posily. Bohužel, ty ostatní vůně nejsou nic moc, na mě takové divné kombinace. Levandule s tea tree by byla bez tea tree určitě super. Mátu s čokoládou bych jako samostatné vůně taky brala, ale dohromady mi to moc nevoní...A takové ty moc citrusové (limetka s čímsi, citrón a něco) mi přijdou spíš jak vůně na záchod, než na tělo. Ale zase jsou takové energické, takže někomu určitě udělají radost. Je super, že k nám začali dovážet i jiné příchutě, ale na kokos stále čekám a doufám, že se někdy dočkám!
Jediná jejich nevýhoda je, že jsou až moc tekuté, což způsobuje, že ho rychle vypotřebujete. Ale jinak mi jejich konzistence vyhovuje, zjistila jsem, že mi začínají vadit takové ty moc mlékové, což tyhle opravdu nejsou:)
Sprcháče seženete v dm drogeriích a jsem moc potěšena, že se regály začínají touhle značkou plnit:)
Moje láska:)
Rozhodla jsem se zkusit další příchuť - pomeranč s lékořicí. Lékořici sice nesnáším, ale tady mi celkem voní. Přijde mi trochu podobná malině s vanilkou, tak jsem zvědavá:)
Už jste je taky vyzkoušeli a jaké jsou vaše zkušenosti?

1 komentář:

  1. Ahoj máš moc hezký blog :) určitě tě budu sledovat
    PS- taky začínám

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...