sobota 8. února 2014

Body butter Cien

Dnes jsem si pro vás připravila povídání o těchto tělových máslech z Lidlu. Můžete ho koupit od čtvrtka 6.února nevím do kdy, ale určitě si pospěšte, není to totiž stálý sortiment!
Dostala jsem se k němu zase přes blogový svět. Všichni jste ho tu tak oplývaly, jak je úžasný, lepší než "drahá" kosmetika. Takže jakmile jsem ho konečně zahlédla v letáku, neváhala jsem! Upřímně k takovým těm levným značkám obchodních řetězců jsem byla vždy skeptická. Od týhle firmy bych si dřív koupila leda tak vatový tamponky na odličování (i ty jsou od nich velice dobré), ale do kosmetiky bych nešla. Jeden fakt ale je, že zrovna "značka" Cien obsazuje vrchní příčky při různých testech kosmetiky. Kolikrát se umístí mnohem lépe, než nějaká "značková" kosmetika. A je fakt levná. Tohle máslo stojí stovku (400ml) a po přečtení se vůbec nebudete divit, že si plánuju skočit ještě pro jedno do zásoby:D
Jakožto milovník kokosu byla volba jasná, ale něco mi říkalo, že i mango může vonět hodně dobře. Mango voní úplně stejně jako mangový jogurt /nemám ráda jogurtové vůně/ takže klidně mohl zůstat v regálu, ovšem i tak si myslím, že se u mě vůbec neztratí a nakonec mu i na tu vůni přijdu. Kokos je bez debat. Co je kokosový je prostě skvělý. A tenhle voní opravdu moc hezky kokosově<3
Konzistence není úplně tak moc tuhá, jak jsem u másel zvyklá. Je to něco mezi krémem a máslem, ale rozhodně je příjemná. Roztírá se skvěle a rychle se vstřebává. Pokožku zanechává krásně hebkou. Nejvíc se mi na tom líbí hydratace a hlavně to, že ta vůně je hodně cítit. Po namazání si přijdu, tak strašně skvěle, prostě tak kokosově:D
Pokud bych měla srovnat třeba s mojí kokosovou Baleou, tak vůně je prostě boží u obou, ale Cien udrží pokožku déle hydratovanou, což se teď v zimě prostě hodí. Je to opravdu skvělé máslo a jediná jeho chyba je, že ho koupíte jen, když je v letáku a to je tak jednou za rok? No prostě na mě strašně málo, takže si jdu jako správný křeček udělat zásoby!
A poslední věc, pokud stále odoláváte - opravdu se dá odolat tomu roztomilému balení s těmi kovovými vychytávkami?

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...