pátek 7. února 2014

Crazy Rumors, Burt's Bees, Badger, Out of Africa

Ne, že bych měla balzámů na rty málo, ale znáte to...Nikdy jich není dost! Mám opravdu problematické rty, které jsou věčně oschlé a musím je mazat, takže to, že jsem na těchto balzámech závislá není rozmar, ale potřeba. Když něco potřebujete, tak to prostě musíte mít. (Lze to uplatnit i na boty, kabelky, malovátka a další životně důležité věci. Haha)
Blogový svět je plný nástrah. Tahle blogerka si koupí tohle a je to strašně úžasný, tak si to koupí dalších dvacet blogerek a pořád je to strašně úžasný a takhle to vzniká a funguje. Takhle jsem objevila Crazy Rumors.
Ten obal na mě nepůsobil zrovna dvakrát důvěryhodně, spíš mi to připomíná balzámek někde z poutě. Jenže všude jsem četla, jak krásně hydratuje a voní a kdesi cosi. Po tom, co jsem zjistila, že je to přírodní pomocník a dokonce i veganský (už se asi budu muset stát veganem, protože kromě jídla jím skoro už jsem. Haha) Must have. Mají opravdu mnoho příchutí, že mi šla hlava kolem. Musíte se umět ovládat (ano, opravdu jich nepotřebujete zase patero, dva bohatě stačí).
Crazy Rumors Mystery - Když jsem googlila, jak to voní, nikde jsem se to nedozvěděla. A jako kdo si objedná něco, když neví, co od toho čekat? (Já). Řekla jsem si, že nebudu mrcha a hned všem řeknu, jaká je to vůně. Je to opravdu záhada, haha. Každopádně po dlouhém zkoumání jsem přišla na několik úlomků, které vám snad k něčemu budou. Je v tom určitě vanilka. Je to taková krémová vůně. Nějaké ořechy? Trochu mi to připomíná nějaký druh kávy (mandlové?) Nad vůní visí stále otazník...Ale mně to voní a to jsem vybíravec vybíravá. Nejlepší vůně, kterou jsem kdy v balzámu měla. Z té hydratace jsem hotová ještě teď. Balzámy obsahují bambucké máslo a to tedy umí*-* Absolutely LOVE.
Crazy Rumors Bubble Gum - Trochu jsem se bála, jak moc bude žvýkačková. A je to přesně ta, v kterou jsem doufala, že to bude. Vzpomínky z dětství, úplná nostalgie! Pamatujete si plátkové růžové žvýkačky? Tak to je ono! Jak nemusím příchutě malin, jahod a dalších plodů, tohle tedy můžu. Hydratace je úžasná, na první namazání jsem se do Crazy Rumors zamilovala, až za několik let dodělám všechny ty balzámy, co mám, jiný už kupovat snad ani nebudu.

Burt's Bees Acai Berry - Sice nevím, co to je Acai (jakési brazilské ovoce), ale voní to hodně jako hrozny. Přijde mi hodně podobný Crazy Rumors, akorát má hutnější konzistenci. S hydratací jsou na tom ale stejně. CR je takový lehčí, tenhle na rtech zanechá silnější vrstvu, takže jsem usoudila, že na zimu je lepší. Jelikož mi přijde účinkem totožný s CR a je (bohužel) dražší, podruhé už u mě asi domov nenajde.
Out of Africa - Vybrala jsem si bez vůně, takže mi malinko smrdí, cítím z toho něco slaného. Ta vůně je na mě moc přírodní, moc africká. Určitě si neberte natural, ale něco ochuceného. Mimochodem, já si vybrala neochucenou verzi kvůli žirafě na obalu*-* Je opět s bambuckým máslem a čistě přírodní. Není tak tuhý jako Crazy Rumors nebo Burt's Bees, jsou v něm takové malinkaté hrudky a rty hodně promastí. Hydratací je to hodně podobné právě CR a BB, jen ta konzistence je pro mě míň příjemná. Rozhodně není špatný, ale podruhé už ho mít nemusím.
Badger Vanilla Madagascar - Tady jsem se pro změnu místo obrázků žiraf a tak podobně rozhodovala na základě názvu příchutě. Vanilku já mít hodně ráda. Madagascar?! Musím mít. (Povšimněte si, že nejsem náročný spotřebitel, několik cute obrázků, pozoruhodných názvů a ani na to nepotřebujete obsáhlejší marketingovou strategii). Ale ono to vůbec nevoní! Strašně malinko z toho jde cítit vanilka, ale to se musíte opravdu zaměřit. Těšila jsem se na pořádně exotickou vůni a ono nic. Což se samozřejmě dá přežít, balzámy nekupuji kvůli vůni, ale kvůli hydrataci. A zase mi přijde srovnatelný se všemi výše uvedenými, konzistenci má podobnou s BB. Vůně je na nic. Takže dám zase přednost buď BB a nebo ještě líp CR <3

Závěrem stačí jedna věta. Crazy Rumors jsou moje nové lásky největší! (A jako náhradníka mám hned po ruce Burt's Bees!)

3 komentáře:

  1. wow vypadají skvěle!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. balzamy su moja slabosť a každy by som poskušala konečne som si aj ja kupila jeden crazy rumors:))
    máš pekný blog určite ta budem sledovať:))budem rada ked aj ty mna:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...