sobota 15. února 2014

Moje kosmetické novinky za leden

Saloos Bio Argan Revital - Olejíčky od Saloos mám obecně hodně ráda. Tohle je regenerační obličejový olej, který si dávám na noc, po vyčištění pleti. Nádherně voní a zpočátku jsem se trochu bála, protože olejíčky jsem si na obličej nikdy nedávala, ale tenhle není tak strašně mastný, dobře se vsákne a ráno je pleť příjemná, rozhodně ne nějak mastná. Vždy když si ho dávám, tak si přijdu jak nějaká princezna*-*
Dermacol Satin make-up base - po týhle bázi jsem pokukovala už celkem dlouho. Je to produkt, o kterém jsem zase slyšela samou chválu. Je zajímavé, že mi připadá na obličejí konzistencí úplně stejná jako olejíček. Konzistence je opravdu zajímavá, přijde mi mastná, ale obličej je prostě suchý..*-* Make-up drží líp, hlavně pokud vám sám o sobě dělá drobnou vrstvu, tak s bází je to lepší, vyhlazenější.
Maybelline One by One - Nevím, jestli jsem tomu dřív nepřikládala takovou váhu, ale teď mi opravdu vadí slepené řasy. Naprosto to nesnáším a zjistila jsem, že hodně řasenek mi to bohužel dělá. Rozhodla jsem se tomu učinit přítrž a tak jsem si pořídila tuhle řasenku One by One. Musím říct, že díky skvělému kartáčku řasy opravdu oddělí. Bohužel zas v těch dalších oblastech se mi zdá malinko průměrná, ale jelikož chci mít hlavně oddělené řasy, stala se (zatím) moji nejoblíbenější řasenkou.
Alverde oční gel Aqua - Jelikož mám celkem často unavené oči až mě z nich bolí hlava, rozhodla jsem se podívat po něčem, co jim pomůže. Tento chladivý gel obsahuje kyselinu hyaluronovou, mořskou sůl, perlový extrakt a komplex z kyseliny ovocné. Je celkem příjemný a zklidňuje podrážděné oční okolí. Pokud věčně koukáte do počítače, tak by měl být skoro až povinnost. Docela mi pomáhá, oči jsou příjemně osvěžené. Dávám si ho ráno a večer, ale ráno jde vidět, takže ho buď musíte zase smýt (dávám si ho třeba jen na pět minut, opravdu jen na osvěžení) nebo dát jen malinko a pořádně rozetřít. Samozřejmě vás ale nějak nespasí, pokud den trávíte za monitorem nebo televizí, spíte pět hodin, tak ani tento gel neudělá zázraky.
Essence better than gel nails - Na to, jak nemám ráda laky od Essence, světe div se, tenhle je opravdu super! Dokonce rychle zasychá a nehty vypadají opravdu krásně. Jiný top coat už asi ani nechci.
Maybelline Colorama Brocades - Tenhle princeznovský růžovo-zlatý lak v odstínu 220 jsem musela mít a myslím, že všechny blogerky ho prostě musí mít. O tom, jak je úžasný najdete povídání snad na každém blogu, takže je asi zbytečné psát, že je prostě úžasný. Hlavně musím podotknout, že jsem opravdu ráda, že ho mám, protože není všude a hledala jsem ho docela dlouhou dobu, až jednoho dne tam na mě tenhle mazlík prostě čekal ve stojanu v jednom dm...<3

3 komentáře:

  1. o olejčekoch na tvar som sa dozvedela len na blogoch načo vlastne su?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oleje vyživují, hydratují...používám je místo nočního krému:)

      Vymazat
  2. Také používám olejíčky, místo krému atd. hlavně v zimě ;) jinak jsem ráda za tip na ten oční gel, po víkendu si pro něj skočím ;) K.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...