sobota 1. února 2014

Rozjasňovač Benefit High beam

Nevýhodou blogového světa je, že když všude čtete recenze o skvělém výrobku, musíte ho mít taky. A tak jsem se dostala k tomuhle rozjasňovači od Benefitu. Tak moc jsem o něm všude četla chválu, že jsem tenhle malý zázrak musela mít.
Je to taková malá, nenápadná lahvička (13ml), která vám ale změní život. Nikdy jsem rozjasňovač nepoužívala a řekla jsem si, že když už s tím začnu, tak pořádně!
Barva je světlá, lehce narůžovělá, s porovnání se světlým make-upem je až bílá. Hodně se leskne, ale není to třpytkami (myslím takové ty, jak najdete v očních stínech nebo tvářenkách). Tohle je takový kovový lesk. Na pleti je moc příjemný, jako krém, který nemastí, ale cítíte, jak máte vyživenou a hebkou pleť.
Má velice šikovný aplikátor, kterým rozjasňovač buď nanesete na ruku, ale lze použít i přímo na obličej.
Ten lesk mi nešel vyfotit, takže to vypadá trošku zvláštně, ale opravdu se leskne.
Pro porovnání s mým make-upem od Clinique (anti-blemish solutions) v odstínu 02. Mám světlou pleť a make-up je na mně teď malinko tmavší (už není léto, že), ale pořád to vypadá vcelku přirozeně. Jak můžete vidět, rozdíl je dost velký.
Make-up s touhle věcičkou posunete tak o level výš, moc jsem si ho oblíbila. Jediné jeho negativum je, že je celkem drahý. V Sephoře ho seženete za 710 Kč, když jsem hledala na internetu, tak jsem nikde nenašla levnější a nebo byl už vyprodaný.
Používáte rozjasňovače, nebo je považujete za zbytečnost? A jaké máte nejradši?

5 komentářů:

  1. Dá se používat jenom rozjasnovač a žádný makeup ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jo, ale podle mě to vypadá líp s make-upem...To máš jako s tvářenkou, můžeš ji použít i jen tak, ale s make-upem vypadá líp:)

      Vymazat
  2. Já rozjasňovač používám už pravidelně, ale raději než tekutý mám sypký. Často používám i oční stíny s perletí místo rozjasňovače. Tento vypadá dobře, ale je na mě drahý... jako všechno od Benefit

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych potřebovala makeup v odstínu toho rozjasňovače :-D Ach jo, proč musím žít v Česku, kde se nedováží světlý odstíny :(

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...