pátek 28. března 2014

EKO březnový ladybox

Ačkoli jsem si dříve řekla, že krabičky už neobjednám, eko edice mě opravdu lákala. Samozřejmě jsem to nevydržela a objednala jsem. Hlavním tahákem byly značky Dr.Hauschka, Lavera a Urban Veda. Teď jsem přesvědčená, že to byla moje poslední krabička, proč?
To, že nemá krabičku a přišel jen tak v balíku bych i přežila (je to určitě více ekologické, takže chápu). To, že hlavní značka je Dr.Hauschka a v boxu ji nemám, to už nepřežiju.
Nebudu lhát, když jsem krabičku rozbalila, seděla jsem a jen koukala. To myslí jako vážně?!
Nepřijde mi moc fér, že lákají na značku, kterou nakonec dají jen do některých boxů a do dalších strčí jakousi (pro mě doteď neznámou) značku Raw Gaia a to ještě v obsahu 15ml a v podobě obyčejného bambuckého másla. Jako opravdu to myslí vážně? Že jsou schopni dát do boxů pleťová mléka od Dr. Hauschky a jako jinou variantu tam dají mini bambucké máslo? Ale pěkně popořádku...
Yves Rocher hydratační micelární voda, 200ml, plné balení - značka Yves Rocher mě potěšila, jsem velkým příznivcem. Když jsem ale uviděla o co se jedná...No řekněme, že pro mě trochu zbytečnost. Na micelárku jsem se naučila teprve nedávno a doma mám už dvě, nicméně se určitě neztratí. Možná je to i jediná věc, která mi v celém boxu udělala aspoň trochu radost.
Lavera univerzální krém, 25ml, cestovní balení - Co vám budu povídat, tahle věc mi přijde úplně stejná jako Nivea univerzální krém, ale v přírodní verzi. Už jenom slovo "univerzální krém" ve mně vzbuzuje pocit na všechno a na nic. Nejsem přece blázen, abych si nějaký univerzální krém mazala na obličej. Na tělo mám tělová másla. Na ruce mám krém na ruce a nepotřebuju nic univerzálního. Jediné využití bude asi na cesty, kdy je super, aby se tři věci smrskly do jedné. Navíc mi jde špatně otvírat. A ta vůně je pralesní. A nevím jestli chci někdy vonět jako pralesní žena...
Raw Gaia Shea butter, 15ml, plné balení - Tohle je fakt vtipná věc, hlavně to "15ml plné balení." Při představě, že jsem mohla mít plné balení mléka od Dr.Hauschky...se mi chce brečet. Přírodní bambucké máslo mi smrdí, cítím z toho cosi slaného. Všechny balzámy na rty co mám, obsahují bambucké máslo, takže proč bych si ho jako měla mazat na rty? Vůbec nevím, kam jinam bych si ho měla mazat? Má jediný štěstí a sice to, že má hezký obal. Jinak už by vzteky letěl.
Urban Veda Purifying Day Cream, 10ml, cestovní balení - Nevoní mi. Dobře se vstřebává a vyhovuje mi pod make up, což se o hodně krémech říct nedá. Neurazil, nenadchnul.
Urban Veda Purifying Daily Facial Wash, 20ml, cestovní balení - Vůně stejná jako u krému, ale ještě víc dezinfekční. Myje hezky, ale přijde mi jak můj mycí gel od Alverde. Asi to neumím správně ocenit.
Nejsem zastáncem takových vzorečků v boxech, naštěstí to uvedli jako bonus. Na vzorečky se celkem těším, dostala jsem Kivvi denní krém s maliníkovým olejem a výtažkem z jablka; Weleda zklidňující tělové mléko a Salcura Antiac daily face wash.
Bohužel, box mě zklamal a myslím, že víckrát už asi neobjednám. Zároveň se našlo několik produktů, které mě docela potěšily, ale převažuje zklamání a naštvanost.
Objednávaly jste? Jste spokojené?

8 komentářů:

  1. Já sem neobjednala ačkoliv mail abych si objednala mi přišel asi pětkrát :D nemohli se těch ladyboxů zbavit. A to co píšeš mě rozčiluje i když se nejedná o mě. Jako neposlali krabičku? To snad ne ne? Krabičky jsou jedna z důvodů proč sem si boxy objednávala. A ty produkty jsou děsné a je jich málo, naprosto chápu zklamání...

    OdpovědětVymazat
  2. přesně souhlasím, také jsem objednala kuli Dr. Hauschka a místo toho jakýsi balzám. Též jsem pěkně naštvaná. Psala jsem jim e-mail a toto mi přišlo: Avšak varianty v plném balení byly avizované a produkt Dr. Hauschka byl také uváděný v souvislosti této varianty.
    Vaše zklamání nás mrzí a věříme, že se jedná o výjimečnou situaci.
    Nějak netuším které jiné varianty ještě byly. Mě přišla pouze ta na Dr. Hauschku, o jiné nevím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem zjistila, že oni posílají různé nápovědy - ne na všechny e-maily! Já mám e-maily asi tři, dva z nich mají Ladybox v mailing listu. Na ten druhý, co skoro nepoužívám, mi došla týden před rozesíláním krabiček nápověda, ze které už vyplývalo, že někdo bude mít Hauschku a někdo Gaiu. Tak jsem si řekla, že to je pěkně naprd a že bude spousta nespokojenců. A ejhle. Mám Gaiu. A jsem nespokojená. :D Ne proto, že to není Hauschka, ale proto, že je to o tolik lacinější alternativa.

      Vymazat
  3. Neviem, ako to funguje v Cesku, ale na Slovensku mame mozno reklamovat veci zakupene v internetovych obchodoch do 7 dni.. ja by som im to tam bola normalne schopna poslat spat, kedze mam tiez balzam...

    OdpovědětVymazat
  4. uf, chapem ta uplne presne... Nastastie uz nejaky ten mesiac neobjednavam - presnejsie od zlucenia - uz to je Senzabox s nazvom Ladybox a SB som prestala kupovat hned na zaciatku - asi 3 krabicky mi stacili aby som pochopila, ze su to vyhodene peniaze, nanestastie som tie peniaze musela najprv vyhodit :-( . Z tvoejj krabicky by som bola sklamana a nastvana, ako pozitivum beriem to, ze si mna a urcite aj mnohe ine utvrdila v nekupovani a usetrila nam tym nejake peniaze...

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám verzi s dr. Hauschkou, ale tahle celá kauza mi radost z krabičky úplně vzala. Vím, že můžu být ráda, že mám tu "lepší" verzi, ale když to čtu na facebooku, tak je mi z toho smutno. Kdybych tam dostala ten Raw Gaia, tak bych byla naštvaná stejně..... tohle mi přijde jako fakt pitomý dát tam dvě věci jejichž hodnota je naprosto odlišná nemluvě o tom, že Hauschka byl tahák. Už jsem četla před vydáním, že budou dvě verze, ale překvapilo mě, že máslo pošlou v takovém pidibalení....to je už výsměch. Takže fakt, tohle je mi moc líto :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsem to viděla, tak jsem byla smutná a krabičku bych si nekoupila, i když jsem nad tím často přemýšlela ... micelárka, která pro mě nemá význam a vnímám jí jako zbytečnost, k tomu bambucké máslo, které smrdělo jako kozí bobek ... urban veda nic moc co jsem viděla, začali to hodně šmelit a je to škoda :/

    OdpovědětVymazat
  7. Ladybox si neobjednávam, a po týchto recenziách na tohtomesačný Ladybox veľmi rozmýšľam, či vôbec niekedy začnem. Ale balzam by som brala. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...