sobota 22. března 2014

Fall in love with Chloé

Tento článek bude trochu netradiční až pohádkový. Vždy jsem měla tisíc (dobře, tolik ne) parfémů a toaletek. Dost jsem to střídala, protože v půlce mi většinou přestaly vonět. Určitě to znáte. Takto to probíhalo do doby, než jsem poznala Chloé. Teď už jinou nechci!

Láska je jako parfém. Některý ti nevoní, některý si koupíš a jsi spokojený. a pak přijde ten, který bys vyměnil za všechny ostatní. Ten, který už nikdy nechceš vyměnit. A tak to mám s Chloé.

Před rokem jsem začala tajně po tomhle parfému pokukovat. Kdykoli jsem měla možnost ji vyzkoušet, tak jsem si ji stříkla. Byla jsem z ní hotová celý den. Poté jsem dostala Love, Chloé eau Florale - po půl roce je skoro na dně, používala jsem ji každý den. S porovnání Chloe eau de Parfum je hodně sladká, takže teď ji používám výjimečně.
See by Chloé jsem dostala jako miniaturku a zpočátku mi moc nevoněla. Postupem času jsem ji přišla na chuť a šetřím si ji. Je to čistá vůně, tak strašně moc křehká. Zvlášť novinka See by Chloé eau de Fraiche je naprosto skvělá a už na ni pomalu šetřím (achjo). Nejvíc milovaná je pro mě ale "obyčejná" Chloé eau Parfum. Člověk by měl být originál a vybočovat z řady, ale u týhle úžasný vůně mi je naprosto jedno, že je tak okatě mainstreamová, a že ji používá půlka národa a možná i světa. Miluju ji, opravdu.
Všechny vůně Chloé mají v sobě v základu něco stejného, co mě neskutečně přitahuje a čemu nemůžu odolat. Ačkoli nejoblíbenější pro mě vždy zůstane Chloé eau Parfum, ráda si občas, letmo, lehce pohraju i s jejími sestrami.
Najde se tu také Chloelover?

1 komentář:

  1. Já o ní uvažuji :-) protože vždycky ve škole z Tebe tak nádherně voní, avšak je otázka, jestli by na mě taky tak hezky voněla. Jinak já se ve třinácti zamilovala v Paříži do Lolity Lempicky a od té doby nedám na jinou dopustit... kupuju si ji pořád a je to první láska, která se mnou bude už navždy :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...