neděle 30. března 2014

Moje kosmetické novinky za březen

Některým věcem jsem nemohla odolat. Narozeninová Elle mě nalákala micelárkou od Bourjois a ačkoli micelárky nepoužívám, začínám si na ně zvykat. Když ji nepoužiju a vše nechám až do sprchy, tak mám dokonce špatný pocit. Březen, jak se zdá, bude ve znamení velké revoluce!
Odlakovač Ebelin - Kokosový. Musím ještě něco dodávat? Líbí se mi malá lahvička na cesty, ovšem jsem zvědavá jak dlouho mi vydrží, protože já odlakovače snad piju, nebo nevím, proč tak rychle mizí...Sice krásně voní, ale za to mi přijde, že trochu hůř odlakovává, takže příště dám přednost zase nějakému nevoňavému.
Micelární voda Bourjois - Po mých ošklivých zkušenostech s micelární vodou od Dermacolu (která se ke mně dostala omylem) je tohle zázrak. Na pleti je příjemná, neštípe a dobře odličuje. Na to, jak jsem na micelárky nebyla zvyklá, jsem si zvykla rychle a těch pár dní, co ji mám, ji používám prakticky denně. Takže pokud jsem vás nalákala, tak rychle pro březnovou Elle!
Posilující odličovač očí 2v1 Garnier - Už už jsem chtěla odličovače od Garnieru zpátky vyměnit za Niveu, ale co to nevidím? Novinka v podobě odličovače a posilovače řas v jednom? Tak samozřejmě byla volba jasná. Ačkoli je naivní myslet si, že vám odličovač posílí řasy, ale aspoň něco, chápete. Nehledě na to, že jsem někde četla recenzi, že to vážně funguje. Takže vyzkouším a určitě se můžete na nějakou tu recenzi také těšit. A mimochodem, ty nové obaly Garnieru moc sluší.
Rtěnka Rimmel Moisture Renew - Nikdy jsem nebyla rtěnkový typ. Asi teprve před rokem jsem začala používat rtěnku a to pouze v nude odstínu. Ale tahle si mě získala. Ta barva je dokonalá. Strašně se mi líbí a používám ji několikrát za den, což je výkon, když vezmete v úvahu, že jsem rtěnky nikdy moc nepoužívala...
Arganový olej - Naštěstí nepáchne jako ten předchozí po kozích hovínkách, ale občas mi přijde, že má takové sklony. Třeba při kontaktu s pokožkou atd. Ale oproti mému minulému skoro voní. Dávám si ho do konečků vlasů, ovšem prostě neumím dát přiměřené množství...Hodně mastí, takže stačí opravdu kapka, na což jsem si úplně tak nezvykla. Takže se mi občas stane, že i když mám čerstvě umytou hlavu, tak konečky mám přímo mastné:D Což ale u těch mých přesušených není zas až tak na škodu.
Kompaktní Tangle Teezer - Po těch letech, co jsem trápila svůj růžový kartáč Tangle Teezer po kabelkách /a je to na něm vidět, ohnuté štětiny, škrábance.../, jsem si konečně pořídila tento, s ochranným krytem na štětiny. Taková kabelková verze na cesty. Akorát, že na tom zlatém lesku mě ty škrábance budou mnohem více bolet, než na obyčejném plastu...

5 komentářů:

  1. Juu ta rťěnka :))) A kde kupuješ tangle teezer prosím tě? Taky ho chci ale mám strach, abych neobjednala padělek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus krasomil.cz nebo třeba parfums.cz :)

      Vymazat
  2. Když čtu Tvoje posty, tak se snad i stydím, jak málo toho doma mám :-D asi půjdu také na nějaké jarní nákupy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já toho mám zas hodně, takže se taky stydím:D Ale tak tohle jsou docela potřebné věci, ty nepotřebný si už zakazuju...

      Vymazat
  3. micelárku mám taky, řekla jsem si, že ji zkusím :) je fajn, ale po druhém použití se mi utrhlo víčko, takže fakt paráda, ještě čekám, kdy ulomím i tu kuličku, jak je u Bourjois zvykem :D a rtěnka má moc hezkou barvu!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...