sobota 1. března 2014

Moje kosmetické novinky za únor

Zubní pasta dm Vanilla Mint - Ta příchuť mě zaujala, byla jsem strašně zvědavá, jak asi chutná vanilka coby zubní pasta. Pro mě chutná divně. Je to celkem nezvyk, čistit si zuby něčím sladkým. Taky mi přijde, že moc nečistí a mám po ní citlivé zuby. Pokud používáte pasty jako já, třeba Elmex nebo GUM a láká vás příchuť, zapomeňte na to. Zdraví je přednější a tuhle pastu už bych znovu rozhodně nekoupila. 
Tvářenka Essence blush up! - Zaujala mě tím přechodem od světle růžové po tmavší. Dělají i v růžovo-oranžové variantě. Je to dobré spíš pro začátečníky, kteří hledají barvu tvářenky, která jim sedne. Pokud ale už víte, která barva vám padne a která ne, je to celkem zbytečná koupě. Nakonec stejně používám buď světlou nebo tmavou, ale rozhodně to nějak nemíchám, protože to vypadá divně. Když jsem se snažila přejet štětcem po celé ploše, výsledek vypadal, jako když se neumíte namalovat a někam nanesete barvu víc a někam míň, no a jednoduše jsem si připadala jak dalmatin. Za mě už víckrát také ne. 
MUA pro-base fixing mist - Mám docela problém, že mi moc nedrží make-up. Znáte to? Namalujete se a než někam dojdete (dvacet minut v mrazu za foukání studeného větru/v létě naopak horko) jste celý rozmazaný. A najednou je celá práce zmařená, jak kdybyste se vůbec nemalovaly...Už mě to začalo štvát a tahat s sebou celou kosmetickou taštičku se mi taky nechce, tak jsem se rozhodla, že zkusím fixační sprej. Tahle by na obličej měla padat v podobě mlhy, ale stejně to moc mlha není. Představovala jsem si, že to bude jako lak na vlasy, ale pumpička udělá "cák cák" takže jste trochu mokrý. Její používání mi není moc příjemné a myslím, že mnohem lepší volba je báze pod make-up (třeba od Dermacolu).
Armáda na vlasy od Yves Rocher. Jejich šampony mám obecně hodně ráda, je to pro mě taková lepší drogerie. Za dobrou cenu zde koupíte šampon bez silikonů, parabenů atd. Nikdy jsem za pár korun nečekala zázraky, ale teď mě něco opravdu dostalo...
Regenerační šampon a kondicionér na poškozené vlasy - Nepřijde mi, že by nějak extrémně vyživoval, mám od nich i řadu na suché vlasy a účinek mají stejný. Myslím, že je dobrý na prevenci, než tím řešit opravdu zničené vlasy. Takže tato řada neurazí, nenadchne.
Regenerační olej na poškozené vlasy - Zase si myslím, že je vhodný spíš pro prevenci. Nanesete ho na deset minut před samotným mytím a pak opláchnete. Olejíček je hodně mastný, nevysušuje (to se mi stává třeba u kokosového oleje) a nádherně voní! Obsahuje tři oleje - jojobový, makadamiový a babassu (vůbec nevím co je zač). Nečekám zázraky, ale myslím, že dlouhodobější používání vlasům určitě jen prospěje.
Šampon a kondicionér pro vyhlazení vlasů - Odjakživa mám rozlítané a krepaté vlasy, které se snažím uhlazovat různými olejíčky, žehličkou...Řekla jsem si, že to zkusím, ale nic velkého jsem nečekala. Tady se zázrak opravdu konal. Mé vlasy byly poprvé v životě opravdu vyhlazené a to bez použití žehličky. Nikdy bych tomu nevěřila, ale stalo se a tenhle šampon se rozhodně zařazuje mezi mé oblíbence! Malý problém je, že čím častěji ho používáte, tím dělá menší efekt (alespoň mně, vlasy si asi rychle zvykly).

5 komentářů:

  1. Škoda té pasty, mně vyhovuje moc. Ale pravda je, že citlivé zuby ani jiný problém nemám...

    OdpovědětVymazat
  2. a já vanilkofil jsem si už na tu pastu brousila zuby :D ale jen díky tvému článku, vůbec jsem na ní totiř nenarazila.. ale vzhledem k tomu, že já mám zuby opravdu dost citlivé a už nějakou tu dobu používám právě Elmex, tak se této "nádheře" vyhnu.. (tu nádheru jsme nemyslela vůbec zle:))
    já už jsem si na báze pod MU zvykla natolik, že bez ní se už ani nemaluji:)

    OdpovědětVymazat
  3. Od YvesRocher mám ten vyhlazující balzám a není špatný, ovšem u mých kurlin to nějak nejde rozpoznat. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasovou řadu od YR jsem taky měla a nebyla špatná, ale znovu bych spíš nepořídila. Od té doby, co mám Macadamiu, mám nějaké vysoké nároky :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...