pondělí 24. března 2014

Wishlist #1

Na úvod musím říct, že vytváření wishlistu je tak uklidňující činnost! Většinu si asi nekoupím, ale můžu se kochat a prosit vesmír a třeba mi to jednoho dne dá!
Urban Decay Naked 3 - Ačkoli vůbec nepoužívám oční stíny, když jsem ji spatřila, mám takový pocit, že ji musím mít. Nikdy bych neřekla, že bych tak moc chtěla mít paletku. Ty barvy jsou tak krásný, že se nad nimi musím pořád rozplývat. Ovšem nejsem si jistá, že někdy budu mít přebytečný dva tisíce, abych si mohla říct "Hmm, co asi udělám s přebytečnou dvoutisícovkou? Aha, už vím, koupím si Naked3!" *-*
Keepcup - No není úžasný? Problém, proč je tady a ne u mě doma je, že už jeden termohrnek mám. A samozřejmě vím, že jeden stačí. (Ovšem, kdyby se mi ten, co mám čirou náhodou někde ztratil nebo rozbil, né že bych se tak úplně zlobila).
See by Chloé eau de Fraiche - Simono, už máš svoji oblíbenou Chloé! Ano, tohle je úplně úžasná, jarní, rozverná, květinová a božská vůně na jaro, ale eau de parfum ti musí stačit!  :'(
Eos balzám na rty - Jsem si říkala, když budou ty Velikonoce, že by to bylo jako stylový...Škoda, že mám doma dalších třicet jiných balzámů.
O'right maska na vlasy - Ta je potřeba. Sice o vlasové přípravky nouzi nemám, ale konečky mám neustále zničené. Tato věc se řadí na životně důležité a zatím jako první má právo nákupu. To se nedá nic dělat, když jde o vlasy!
Bourjois Healthy mix - Tato věc je též životně důležitá. Můj make up dochází a je na čase se porozhlédnout po jiném. Nad tímhle jsem uvažovala už hodně dlouho, ale jsem stále trochu na vážkách, protože požaduji nejméně střední krytí a hlavně dlouhou výdrž. Uvidíme, zda si ho nakonec pořídím.
Bourjois tvářenka - Nevím proč, ale poslední dobou koukám všude na tvářenky. Ty, co mám doma jsou ale (bohužel) stále plné. Takže, až budu životně důležitě potřebovat tvářenku, půjdu ji blíže omrknout.

2 komentáře:

  1. tak paletka Naked 3 to je sen! :) jiank taky zbožňuji vůně Chloé :) ♥
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. paletku UD naked 3 mám z ebaye a přijde mi kvalitou stejná jako originál, kterou má kamarádka :D a je skvělá, nemám moc ráda 1 nebo 2, jsou moc hnědé, tyhle jsou pro mě daleko více nositelné. Eos jsem si koupila teď v DM jak je mají v prodeji a moc nadšená z něj nejsem, podle toho jak jsem na něho slyšela ohlasy jsem byla zklamaná.
    Keep cup je roztomilý jen mě štve ta přemštěná cena :(

    Amaya Usagi

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...