středa 9. dubna 2014

Maybellinky-Illegal Length, Colossal, One by One

Začneme trojkou od Maybelline. Celkově si myslím, že Maybelline dělá dobré řasenky, bohužel některé mě přesvědčily o opaku.
Maybelline Illegal Length - Tato řasenka má v sobě vlákna, která se na řasu přilepí a tím ji prodlouží. Nutno říci, že je to moje druhé balení této řasenky. Zpočátku se mi zdála vážně super, řasy byly opravdu delší, jenže...Zvlášť u druhého balení mi přišlo, že celkem slepuje. Nehledě na to, že na některou řasu se vlákno chytne a na některou ne, tudíž máte každou řasu jinak dlouhou a to celkem o dost. Potřetí si ji opravdu už nekoupím.
Hodnocení
Maybelline Colossal Volum' Express - Hodně z vás ji má rádo, možná přímo miluje. Mě tedy rozhodně nenadchla. Za prvé ta barva je nevýrazná, za druhé mi udělá průměrné řasy. Průměrný objem, mírně prodlouží, mírně zahustí. No co to je? To přece nechci od své řasenky. Ten huňatý kartáček mi bohužel nevyhovuje, protože se mi prostě nedostane úplně ke kořínkům.
Maybelline One by One Volum' Express - Je zajímavé, že skoro stejná lahvička může být tak diametrálně odlišná. Je hodně mokrá, což mi ale vůbec nevadí. Oblouček, který je na tyčince totiž odstraní přebytečnou barvu, což je super vychytávka. Tvar kartáčku je zajímavý. Když jsem ho poprvé viděla, trochu jsem se lekla, protože jsem s něčím takovým neměla zkušenost. Štětiny jsou miniaturní a dostanou se všude, právě i ke kořínkům, kam se žlutá expresska nedostane. A hlavně - splňuje svůj účel. Řasy opravdu oddělí a neslepuje. Dokonce je prodlouží a zahustí mnohem líp, než její žlutá kolegyně. A barva je výrazná - mám verzi Satin Black. Z těchto tří Maybellinek je pro mě tahle úplně nejlepší.

2 komentáře:

  1. Maybelline One by One Volum' Express mám taky :) a jsem s ní hrozně spokojená. sice nemám ráda moc mokré rtěnky, ale i tak ji mám ráda, perfektně mi rozčeše řasy a vypadá to skvěle. ;)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. One by one je naozaj úžasná, za pol roka mi nevyschla a riasy s ňou boli krásne, ten objem to bolo fakt niečo.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...