úterý 1. dubna 2014

Spotřebováno za březen

Sprchový gel Avon Vinter Cocoon - Sprcháče od Avonu sice hezky voní, ale přijdou mi hodně agresivní k pokožce. Zvlášť v kombinaci s chlorovanou vodou mi udělaly docela neplechu. Nevyhledávám je, ale vždycky je dostanu nebo tak...Celkově z Avonu nejsem nějak nadšená.
Sprchový gel Dermacol tibetský jasmín - Ta vůně je krásná! Čistá, jemná a nadevše ji miluji. Byla jsem hodně zklamaná, když jsem vymáčkla poslední kapku a kdyby mi to nebylo blbé, tak to snad i obrečím:D Tenhle sprcháč si prostě musím pořídit znova!
Body balsam Dermacol 3v1 - Je to z té jejich zpevňující řady a myslím, že kdybych třeba opravdu cvičila a hubla, tak bude dobrý společník. Když ale nic neděláte, nemá žádnou cenu si ho kupovat.
BB cream whitening od Skin79 - Objednala jsem si minibalení, protože mě velice zajímal. Ve velkém si ho ale nekoupím. Jeho šnečí kolega se mi zdál mnohem lepší (měla jsem také vzoreček). Tenhle mi nepřišel dobrý snad v ničem - vytvořil divný odstín a ani nekryl.
Tělový balzám s konopným olejem - Svého času mi jako jediný pomohl na vyrážku, kterou jsem měla jako reakci na chlorovanou vodu. Nemohla jsem si ho vynachválit. Vyrážka se vyléčila a potom jsem si začala všímat složení, přecházet na přírodnější věci a tak...Znovu bych ho už nechtěla. Samá ropa a konopí je ve složení snad na předposledním místě, takže jsem ráda, že jsem ho spotřebovala.

1 komentář:

  1. Já jsem měla od Dermacolu sprcháč s vůní hroznů a limetky a byl skvělý:).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...