čtvrtek 3. dubna 2014

Wishlist #2

Filtrační džbán Bobble - Kromě toho, že je roztomilý, také filtruje vodu. Jak víte, vlastním láhev a stále jsem nadšená, takže proč si někdy nepořídit i verzi na doma?
Yankee Candle - Kultovní svíčka, kterou jsem ještě nikdy neměla a to se považuju za docela svíčkomila. Strašně se těším až některou vyzkouším!
Mořská houba na mytí - Četla jsem, jak blahodárně působí na pokožku a stále hledám místo, kde by šla kromě internetu koupit. /Obávám se, že takové není/ Kdybych vešla do obchodu a byla tam, tak je to jasná volba a odnesu si ji domů. Takhle čekám, kdy si ji někde budu moci přihodit k nákupu na nějakém e-shopu.
Krém na ruce L'occitane - S touhle značkou ještě nemám zkušenost a všude čtu samé chvály, takže minimálně krém na ruce chci v budoucnu vyzkoušet!
Pinzeta Tweezerman - Protože tahle značka je jimi proslulá. A ta moje je již značně tupá. To je prostě nezbytnost.
Skleněné pilníky - Příšerně se mi třepí nehty, už se na to dále nemohu dívat a jedinou svoji záchranu /kromě podkladových laků/ spatřuji ve skleněném pilníku. Životně důležitá věc.

6 komentářů:

  1. uáá, skleněný pilník, jenom ho vidím a mám husí kůži! já to tak nemám ráda :D a L'Occitane krémy jsou super, sice drahé, ale stačí malinko a dobře hyratujou. od YC mám radši vosky, baví mě je střídat a Tweezarman pinzetku bych taky chtěla, nějakou hezky růžovou :)

    OdpovědětVymazat
  2. mám doma skleněné pilníky, jen se mi tam válí, tak Ti je donesu :*

    OdpovědětVymazat
  3. Skleněné pilníky jsou super věc. :) mořská houba na mytí je velmi zajímavá, a ta svíčka ♥
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, máš moc hezký blog:)
    Právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se taky zapojíš. Hezký den!:)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. YC jsem ještě nezkoušela, už bych konečně chtěla nějakou ovonět a vyzkoušet!

    By-Moni

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...