čtvrtek 15. května 2014

Květnové kosmetické novinky aneb velká příprava na léto!

Léto je za dveřmi, už se na něj strašně moc těším, a proto nakupuji na letní vlně;)
První vychytávkou na léto je tenhle lotion od Baley, který v sobě obsahuje malé zlaté třpytky. Pokud jste někdy snily o tom, že se budete třpytit jako Edward Cullen, tak tohle vám sen splní. Zvlášť vynikne na opáleném těle, už se moc těším až se budu třpytit v letním sluníčku!*-*
Naprosto jsem se zamilovala do těchto sprcháčů od Dermacolu! V letní výbavě určitě nesmí chybět! Nejvíce mě okouzlil samozřejmě Karibský sen, protože je v něm kokos a vzbuzuje ve mně náladu na válení se na pláži*-* Tibetský jasmín je jemná nevtíravá vůně, už mám druhé balení. Vodní meloun je vyloženě letní, když je vám horko a toužíte po nějaké zmrzlině. Hrozny s limetkou mi zprvu nevoněly, ale jsou také moc super, vůně je to spíš taková jarní a jelikož je antistresový, tak se ve zkouškovém hodí:)
Dostal se ke mně tenhle krasavec na ruce a ačkoli jsem nikdy neholdovala čokoládovým vůním, tak jsem zjistila, že jsou trochu podobné kokosu :D Tenhle krém je s kakaovým máslem a vitamínem E a je moc příjemný a opravdu krásně mi voní. Tím superlativy končí, protože složení je klasické "avoňácké" takže silikony, ropa...však to znáte.
Našla jsem mnoho pochvalných recenzí na tuto pleťovou vodu "šípková růže" od Alverde. Voní jemně po růžích, ale hodně z ní cítím jako kdyby něco zkvašeného, no úplně mi nevoní. Sice obsahuje alkohol, ale jinak se mi zdá v pohodě. Na pleti je příjemná a osvěžující. Samozřejmě v tomto případě nelze říct, jestli je dobrá nebo ne, protože to ukáže až čas.

3 komentáře:

  1. Wow, krásné novinky, všechny bych chtěla :-) bohužel si dávám teď od nakupování na chvilku stopku, tak to budu muset ještě nějakou dobu vydržet :D :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nedávno jsem také koukala po tom karibském sprcháči od Dermacolu, ale snažím se šetřit, takže zatím si ho nepořídím.

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj :) Nominovala jsem tě na TAG Liebster award na svém blogu. Byla bych ráda, kdyby ses také zúčastnila :) Pravidla a otázky najdeš zde:
    http://lakomanie.blogspot.cz/2014/07/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...