sobota 3. května 2014

Spotřebováno za duben

Další měsíc je za námi a s ním i další produkty, kterým jsem udělala pápá. A protože nejlépe se hodnotí spotřebované produkty, tak se podělím o pár slov:)
Garnier osvěžující odličovač očí - Je to už x-té balení a připadalo mi, že už mi tak nesedí, takže jsem si za něj pořídila náhradu. Sice taky Garnier, ale ten nový 2v1 s posilovačem řas, tak uvidíme. Každopádně k tomuhle odličovadlu se už asi nevrátím, zároveň neříkám, že byl špatný. Vždy odlíčil a neštípal, ale už to chtělo změnu.
Cien body butter coconut - Byl moc super a samozřejmě jeho největší předností je kokosovost! Škoda, že není pořád k dostání, takhle abych zas vyhlížela další akci*-* Více si o něm můžete počíst tady.
Scholl crackling ice foot gel - Tohle je jedna z věcí, kterou sice nutně nepotřebujete, ale když ji máte, jste za ni rádi. Nejvíce poslouží určitě v létě na unavené a bolavé nohy, nebo když vás bolí nohy z vysokých bot. Je to takový praskavý a opravdu hodně chladivý sprej, moc jsem si ho oblíbila, ale jak říkám, nezbytnost to není, takže nevím, jestli si ho někdy znovu pořídím.
Rimmel stay matte pudr - Tohle ale pro mě nezbytnost je! Mám v zásobě hned další a prakticky jiný pudr nepoužívám, protože jsem maximálně spokojená.
Labello classic care - Obyčejný labello, službu splní, ale jelikož mám doma miliony dalších balzámů, rozhodně neplánuju koupit znova.
Love, Chloé - O parfémech Chloé a mé lásce k nim jsem už vyprávěla, takže není co dodat. Jelikož mám doma zase mnoho jiných parfémů a další dvě vůně od Chloé, neplánuji pořizovat znovu.
A teď už několik vzorečků - Weleda pro děti nebyla špatná, ale mít ji nemusím; Kivvi denní krém s maliníkovým olejem a výtažkem z jablka byl opravdu moc dobrý, ale ta cena plného balení mě odrazuje (zhruba sedm stovek za 50ml:-!) a Nivea denní a noční krém (cellular anti-age) byly jako většina krémů od Nivey moc mastné, rozhodně nepořídím (navíc doufám, že moc vrásek zatím nemám).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...