neděle 7. září 2014

K jako Kivvi

Už v ladyboxu mě kosmetika Kivvi zaujala, předtím jsem o ní nikdy neslyšela. Nechala jsem si proto zaslat vzorečky, které bleskurychle dorazily. Pro testování jsem si vybrala proslulý čistící vitamínový koktejl, výživný krém na ruce s oleji z třešňových pecek a hroznových jader a pleťové tonikum s výtažky maliníku a meduňky.
Krém na ruce je naprosto úžasný. Hodně se mi potí dlaně a s drogérkovými (chemickými) krémy mám vždy problém, že mi ruce hodně umatlá (díky ropě), vytvoří nepříjemný mastný film a konec. Půl hodiny pak nemůžu na nic sáhnout, protože bych vše umatlala. Tenhle krém se ale rychle vstřebá a žádný takový matlavý povrch nezanechává! Dokonce i moje ruce jsou po něm suché a to je co říct, zároveň jsou vyživené. Prostě je to skvělý pomocník, když máte suché ruce, ale zároveň potřebujete třeba psát nebo normálně fungovat. Tuhle věcičku musím mít v plném balení!
Čistící vitamínový koktejl byl na pleti sice příjemný, ale ze vzorečku nemohu soudit. Účinky těchto preparátů se přeci jenom poznají až za delší čas používání, ale ke koupi se zatím nechystám. Stejně tak je na tom pleťové tonikum.
Jinak se mi tato kosmetika líbí a určitě stojí za vyzkoušení - aspoň v podobě vzorečků, které vám ochotně zašlou:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...