pátek 26. září 2014

Tohle už mi nepřekročí práh domu...

...Aneb kosmetika, která mě opravdu zklamala a v životě už si tyto věci znovu nepořídím.
Šampony a kondicionéry Yves Rocher - Když jsem si je asi před rokem začala kupovat, byla jsem moc nadšená. Ale...Za ten rok jsem poznala mnoho dalších lepších šamponů. Měla jsem od nich tři řady (pro suché vlasy, regenerační a vyhlazující) a přišlo mi, že mé vlasy po nich byly takové slabé a bez života. Nejsou sice tak velkým propadákem jako následující produkty, ale znovu už si je nepořídím. I když stovka za šampon, který neobsahuje silikony, parabeny a barviva je skvělá cena.
Micelárka Yves Rocher - Sama bych si ji ani nekoupila, ale byla v eko ladyboxu a zase jsem ji nechtěla vyhazovat, takže jsem se rozhodla ji používat. Nevím, kdo vytvořil tento produkt, ale musel to být nějaký nešťastník, co se chtěl tímto dílkem pomstít světu. Tak za prvé - vůbec neodličuje. Což je hlavní funkce micelárky. Pokud chcete odličovat řasenku, tak si ji akorát rozmažete a jako bonus mě pěkně pálily oči. Za druhé je nepříjemná na pleti, docela štípe a pne. A aby toho nebylo málo, tak zanechává nepříjemný ulepený film. Do horoucích pekel s touhle micelárkou!
Pleťová voda Alverde - Kupovala jsem ji ve velkém očekávání. Bohužel. Obsahuje alkohol a při koupi jsem netušila, jaký to bude problém. Moje pleť říká jednoznačně ne! Je určena na citlivou pleť, ale příjemná na pleti rozhodně není. Mám potom takový divný pocit. Také jsem zjistila, že mi strašně mastí pleť a to jsem s mastnou pletí nikdy problém neměla. Horší pleťovou vodu jsem ještě nikdy neměla!

9 komentářů:

  1. O vlasové péči YR jsem docela uvažovala. Převapila mě cena a řekla jsem si, že to je vzhledem ke značce hodně přijatelné. Ale když píšeš, že je to na prd, asi koupi ještě zvážím. Průměrný šampon si můžu koupit od Baley.

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jedno jsem nezkoušela, ale kamarádka používá od YR nějakou jinou řadu na vlasy a nemůže si ji vynachválit, prý dokonce vyrovnává vlasy a není třeba je pak žehlit.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tady s tebou moc nesouhlasím, šampony od YR jsou skvělé mě výborně vyhovují. Myslím si, že je to hodně individuální záležitost, každému prostě sedí něco jiného:-)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to nechápu, ja jsem s YR vždycky spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nominovala jsem tě na Liebster Award Tag. Koukni se na http://city-fairy.blogspot.cz/2014/10/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si myslim, ze Yves Rocher nema dokopy nic dobre, cize ani nie som prekvapena :)

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher na nakup! Tu:http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Pleťovou vodu YR se chystám vyzkoušet a trochu jsem se začala bát. Moc s touto značkou nemám zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  8. Fu tak si ma teda uchránila od zbytočností, ja som sa už na micelárku Yves Rocher aj chystala, no ale keď neodličuje, tak ju nepotrebujem. Od Yves Rocher mám rada kamilkový odličovač a tonikum dva v jednom, mám aj masku na vlasy, tá vlasy krásne odľahčí, ale nejako nevidím zlepšenie končekov vlasov.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...