pondělí 29. prosince 2014

Moje nová láska Sebamed

Zima už udeřila a nastává čas, kdy je nutné svoji pokožku opravdu hýčkat. Lituji toho, že jsem tuhle kosmetiku neobjevila už dříve! Jejich sprchové gely jsou totiž naprosto skvělé! Nejde ani tak o vůně - protože nemají zas tolik na výběr, ale jde hlavně o ten pocit. S jiným sprchovým gelem jsem takový pocit nikdy neměla, ale jsem přesvědčena, že kdyby pokožka uměla mluvit, tak mi určitě řekne "děkuji"!
Dostupné jsou dvě varianty - pokud se chcete zrelaxovat a nebo pokud potřebujete nakopnout - tedy Spa a Fresh. Fresh voní trochu jako pánský sprchový gel, ale ani mi to tolik nevadí, vůně mě probudí a dodá sílu do nového dne. Naopak Spa je moc příjemná a jemná vůně, která je jako dělaná pro večery, kdy se vracíte unaveni po celém dni a chcete se zachumlat do peřin. Méně je někdy více a myslím, že tyto dvě varianty naprosto stačí.
Nejdříve jsem si nemohla zvyknout, že moc nepění. Pění sice trochu méně, ale hlavně je opravdu důležité nalít trochu gelu do dlaní a v nich rozetřít. Skvělé je, že gelu potřebujete opravdu jen trochu, takže vám balení dlouho vydrží. Také to byl zprvu jiný pocit, nepřišla jsem si tak čistá, jak po jiných gelech. Ale za čas jsem si zvykla a jen tak nějaký "obyčejný" sprcháč mě nenadchne. Opravdu zanechává krásnou pokožku, která není vysušená a to "ideální ph pro zdravou pokožku" je znát!
Jako bonus tato kosmetika není testovaná na zvířatech, i když se tím nikde zrovna moc nechlubí. Dalo mi to celkem zabrat, než jsem se skutečně přesvědčila, že vlastní Leaping bunny - na jejich produktech logo nenajdete (firma tuto skutečnost nemusí uvádět). Takže nejen, že se krásně vymydlíte, ale ani jediné zvířátko kvůli vám netrpělo a to se cení a Sebamed se díky tomu zařazuje do mých kosmetických skvostů!

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...