čtvrtek 29. ledna 2015

Freeman slupovací okurková maska

Pro tuhle masku jsem se rozhodla hlavně proto, že Freeman netestuje na zvířatech. Je celkem známá, tak jsem si řekla, proč ji taky nezkusit. Vkládala jsem do ní velké naděje, ovšem ty se bohužel docela rychle rozplynuly...
Co maska slibuje?
Maska obohacená extraktem z okurky odstraňuje nečistoty, regeneruje a projasňuje pleť aniž by ji vysušovala. Zlepšuje její vzhled, odstraňuje známky únavy a stresu a zanechává ji sametově jemnou, hladkou a osvěženou.
Splňuje sliby?
Nebudu to prodlužovat, za mě ne. Z masky je hodně cítit alkohol, který mi vadí po celou dobu, co maska působí. Když se přenesu přes ten alkoholový odér, tak je trochu cítit okurka a ta je příjemná. Alkoholu se v přípravcích na pleť snažím obloukem vyhýbat, protože mi nedělá dobře. Bohužel mi nepřijde, že by maska nějak skvěle čistila, jediné co, tak mám (hlavně díky tomu alkoholu) dost vysušenou pleť. Pleť mi dost stahuje a většinou se už nemůžu dočkat nějakého krému, jinak by se mi obličej snad rozpadnul.
Konzistence je čirá a gelová, baví mě ji sloupávat :D Ale to je asi tak jediné, co se mi u této masky líbí. :(
Podruhé už si masku rozhodně nepořídím.
Chtěla bych toho napsat mnohem víc, ale věřte, že není co. Tahle maska je trochu jeden velký omyl (bohužel).
Nechci ale házet všechny masky od této značky do jednoho pytle, takže jsem se i přes první neúspěch rozhodla, že musím zkusit i ty ostatní. Uvidíme, třeba překvapí:) Máte s touhle (nebo jinou od Freemana) maskou zkušenosti?

4 komentáře:

  1. Já měla šmoulí, jahodovou a teď používám avokádovou a ještě na mě čeká citronová. Ale ani jedna mi nesedla. Spíš mi přijde, že jenom pleť podráždí, některá i vysuší, ale čištění se nekoná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme úplně stejný pocit! Možná si to s testováním těch ostatních ještě rozmyslím:D

      Vymazat
  2. Mám ji také, a není špatná :) Ale moji oblíbenou je avokádová. Musím ji rychle dokoupit, už mi došla :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mrkni ke mě na blog psala jsem recenze rovnou na tři masky od Freeman a dvě mi dost sedly a ani ta třetí nebyla k zahození, každopádně avokádová pak nějaká mořská a tato slupovací taky docela propadák.
    Beauty by K. - momentálně je na blogu soutěž!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...