pondělí 9. února 2015

100% pure aneb mám rozmazlené vlasy

Šampon honey & virgin coconut - je určen pro suché a poškozené vlasy. Voní naprosto úžasně, ale jak jinak může vonět kokos?:) Bohužel mi přijde, že mi naopak vlasy tak trochu vysušuje...Šampon mi vůbec nesedí, vlasy jsou po něm dost suché a slabé a vypadají jako sláma. Snažila jsem se mu dát šanci a vypotřebovala jsem nejméně polovinu, ale pořád hrůza. Bohužel, to se u šamponů stává, jeden někomu sedne a dalšímu ne...Četla jsem dost pochvalných recenzí, nevím, kde se mohla stát chyba - je fakt, že moje vlasy jsou extra náročné a suché a musím je opravdu vyživovat a i tak to na nich není moc vidět. Takže za mě tento šampon ne, ale někomu určitě sedne. 
Kondicionér yuzu & pomelo - Od jemného kokosu k energizujícím citrusům! Vůně je povzbuzující a určitě vám zlepší náladu:) Narozdíl od šamponu, kondicionér není tak špatný. Snaží se zachránit co se dá, ale ani on není zázračný. Trochu lesku vlasům dodá, ale nevyživí je tolik, jak bych si představovala. Konečky jsou stále vysušené...Za mě tedy nemohu doporučit ani kondicionér, i když je určitě o level výš než šampon.
100% pure mám velmi ráda, protože mají přírodní složení a netestují na zvířatech. Ale radši dám přednost jejich dekorativce - nebo alespoň pečující kosmetice, kromě té na vlasy. V této oblasti mě tato značka určitě nepřesvědčila, což mě mrzí, protože si myslím, že je kvalitní. Jenže péče o vlasy je dost individuální a já je mám celkem rozmazlené:)) 
Zkoušeli jste něco od této značky?

1 komentář:

  1. O této značce jsem neslyšela. Já používám šampony od Yves Rocher nebo Dove.
    www.suzieway.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...