čtvrtek 26. února 2015

Figs and Rouge hand cream

Tenhle krém byl součást prosincového Ladyboxu a byl to důvod, proč jsem si ho vydupala pod stromeček /ačkoli jsem se zapřísáhla, že Ladybox už nikdy podporovat nebudu, ale dárek je dárek:D/ Moc jsem se na něj těšila - kvůli značce, obalu a kvůli vůni. No není to ten nejkrásnější krém na ruce, který jste kdy viděli?
Uznávám, že když jsem ho poprvé otevřela a ucítila "French Vanilla", byla jsem vzteky bez sebe, co to tam zas dali. Tu vůni jsem si samozřejmě totiž představovala víc vanilkovatější. Krém sice trochu voní, ale vanilku mi to moc nepřipomíná. Důležité však je, že voní příjemně a na jemnou vůni jsem si rychle zvykla a dokonce jsem si ji zamilovala.

Co je ale úplně nejvíc nejdůležitější je samozřejmě obsah. A TEN JE! Je to ten nejlepší krém na ruce, který jsem kdy vyzkoušela! Potí se mi totiž často dlaně a většina krémů mi to po aplikaci vždy zhoršovala, takže jsem půl hodiny na nic nemohla sáhnout, abych nic neumatlala a nakonec jsem krém stejně musela setřít papírovým kapesníkem. Vypozorovala jsem, že mi to vždy dělaly ty chemií oplývající (Essence, Avon, Nivea...), které mi ruce jenom zmastily, ale vůbec nevyživily.  Z tohoto účinku obviňuji hlavně paraffinum liquidum, který naštěstí není v obsahu krému od Figs and Rouge. Tenhle krém má být přírodní, ale zas tak se v tom nevyznám, některé složky mi zas tak přírodní nepřijdou.
Krém od Figs a Rouge je naprosto fantastický. Konzistence je na první pohled hutná, ale přitom lehká - nezatěžuje pokožku a krásně se vstřebá. Hned po namazání můžu fungovat jako normálně a nemusím čekat, až nebudu mít mastné ruce. Jak už jsem zmínila, tak vůně se mi začala hodně líbit. Také díky té úžasné až hedvábné konzistenci mám nutkání ho pořád mazat. A zde narazíme na jeho jedinou nevýhodu - přijde mi, že strašně rychle ubývá! Krémy na ruce mi vždycky vydržely třeba přes rok, ale tenhle odhaduji maximálně na půl rok a to ještě v případě, že s ním budu šetřit. Na druhou stranu ho stačí opravdu maličko, což jsem pochopila až za delší dobu. Jinou chybu ale nemá a s čistým svědomím ho všem doporučuji! Tohohle mazlíka si prostě zamilujete!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...