pátek 6. února 2015

Freeman regenerační tělové mléko

Jak můžete vidět na fotografii, dnes jsem si přizvala jednoho pomocníka, který si tohle tělové mléko zamiloval. Pan pes ho nechce pustit ze svých tlapek a navíc jim to spolu sluší, že? Sice jsem nejdřív byla proti /nééé, nemůžu tě vyfotit, bude to infantilní!/ ale pan pes se nenechal odbýt. A tak jsem si řekla - když miluješ, není co řešit /no a přece jim nebudu bránit v lásce/. Takže tohle není jen obyčejný článek o jednom tělovém mléku, ale dokonce i velký coming out Pana psa. /Ano, ještě donedávna jsem netušila, že mi na to mléko tajně chodí!/
Pan pes tedy říká, že tohle mléko regeneruje a změkčuje suchou a hrubou pleť. Obsahuje bambucké máslo a lemongrass a mimochodem opravdu krásně voní! Vysoce účinná hydratační kompozice rostlinných extraktů z bambuckého másla a lemongrassu dodává suché až velmi suché pleti pocit úlevy, jemnosti a zdravý vzhled. Jak se ale ukázalo, pan pes mě oklamal svou rádoby expertní analýzou, přitom si to všechno jen přečetl ze zadní strany obalu!
Usoudila jsem, že Pan pes není úplně kompetentní a hlavně objektivní a nestranný, takže jsem byla nucena ho zase rychle odvolat. Když začneme trochu kriticky, úplně jsem nepochopila, co se myslí tou kompozicí rostlinných extraktů. Přední příčku ve složení totiž obsadila naše oblíbená ropa (mineral oil/ paraffinum liquidum, chcete-li), která je sice skoro všude, ale asi uznáme, že do kompozice rostlinných extraktů nám trochu nezapadá. Když se přenesu přes složení, musím uznat, že mě tohle mléko baví. Ta vůně se mi hodně zamlouvá, je taková jemná a trochu citrónová, ale nepředstavujte si nějakou vůni do záchodu. Je jednoduše příjemná.
Mléko je celkem hutné a trochu hůř se roztírá a vstřebává. Jinak mi ale vyhovuje. Na pokožce je příjemný a svůj účel určitě splní. Pokožka je hebká a všechny suchá místa jsou rázem pryč. Tohle tělové mléko můžu doporučit a 100% ho doporučuje i Pan pes, který se ho nechce vůbec vzdát:-)

3 komentáře:

  1. Jé, to jsem si ani v drogerii nevšimla, že by měli od Freemana i něco na tělo. Ale možná to bude tím, že po něm koukám jen na poli pleťových masek. Vypadá lákavě, až na to složení. Já v poslední době jen tak ze zvědavosti koukám na složení skoro všeho a ropa je fakt téměř všude, což mě trochu mrzí.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak musím se po něm v drogérii porozhlédnout :D
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, mi se hlavně líbí ten plyšáček. :3

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...