sobota 14. února 2015

...S láskou, Lush

Je mnoho kosmetických věcí, do kterých není těžké se zamilovat. Ale zkuste se nezamilovat do těchto nejkrásněji vonících zlepšovátek!
Sprchový gel Rose Jam - Pro mě ta nejúžasnější vůně z celého Lushe. Jak název napovídá, voní po růžích, a to opravdu úchvatně. Jmenuji ho na post mého nejoblíbenějšího sprchového gelu. Má jen jednu chybu - je to limitovaná edice a je k dostání jen na Vánoce. Takže příští rok budu vyčkávat, až ho zase dají do oběhu a kupovat ve velkém!

Masážítko Pearl - Masážítko je jedním slovem luxusní. Nádherně voní, ostatně je to stejná/podobná vůně jako Rose Jam. Skvěle hydratuje - v životě jsem po žádném tělovém mléku nebo krému neměla lepší pokožku. Pokud masážítko použijete po večerní koupeli, tak vám vůně i hydratace vydrží až do rána. Použití je jednoduché, pouze přejíždíte místa, která chcete nakrémovat. Krásně projasní pokožku, takže je to skvělý pomocník na večerní akce, třeba pokud se chcete blýsknout na plese (a věřte, že se budete blýskat doslova).
Tuhle věcičku jsem si zamilovala asi úplně nejvíc, ale jak už to bývá - je to malá věcička za docela velký peníze a taky rychle ubývá. Tudíž mi nezbývá nic jiného, než ji používat výjimečně (ale nakonec každý den může být výjimečný:-) Také bych tam nemusela mít ty růžové kamínky, protože akorát pomáhají masážítku k jeho drolení a tím přispívají k rychlejšímu úbytku. Pokud si ale chcete něco pořídit z Lush a úplně přesně nevíte co, tohle rozhodně nebude krok vedle a určitě vyzkoušejte! Ten blažený pocit musíte aspoň jednou za život zažít!
Šampuk Jason and the Argan oil - Už to začíná být trochu klišé, ale voní zase po růžích, podobně jako Rose Jam a Pearl. Ta vůně je mi opravdu příjemná, takže jsem se letos ubírala růžovým směrem:-) /tak musí to všechno spolu ladit a hlavně vonět,že/ Při mytí mi přijde, že dělá z vlasů suchou slámu (ale to mám snad vždycky u všech šamponů), nicméně, když dám kondicionér/masku a usuším je, jsou nejenže voňavé, ale lesklé a mají objem. Za mě super šampon, i když chápu, že nesedne každému (hlavně pokud jste předtím používali silikonové koktejly). Já jsem z něho ale opravdu nadšená a dokonce mi i rovná vlasy! Jsem moc ráda, že jsem ho objevila a určitě si ho pořídím znovu.

Sérum na konečky Shine So bright - To je ta nejmenší věcička ze všech. Ale za to by to měl být největší zázrak. No ovšem to si nejsem jistá. Roztřepené a hlavně vysušené konečky mi to nespravilo a těm čerstvě střiženým to dodá jen mírný lesk. Navíc mi přijde, že je to tak upatlá a trochu slepí (a to jak na mokrých, tak na suchých vlasech). Bohužel tento zázračný kousek mě neoslovil. :( Ale jako cenu útěchy obsahuje (kromě všech těch panenských olivových a kokosových olejů) i neroli, které je prý zaručený zlepšovač nálady:)

Celkově jsem moc spokojená, hlavně ty vůně jsou opravdu skvělé. Zvlášť na svátek zamilovaných není vůbec hřích si nějakou takovou lásku pořídit, věřte, že nebudete litovat!:) A teď už mě omluvte, musím se zastavit do koupelny, Rose Jam už volá!

2 komentáře:

  1. Od LUSH jsem zatím vyzkoušela jen pár vzorečků mýdel a nějaké pleťové masky a scrub. Byla jsem velice spokojená se scrubem a pleťovými maskami :) Někdy bych ráda vyzkoušela i nějaký sprchový gel :)


    ♥ Monča ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Výrobky vypadají tak krásně, já jsem Lush ještě nezkoušela :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...