sobota 21. března 2015

Freeman zpevňující tělové mléko kokos a guava

Přeji vám krásný slunečný a první jarní den!:) Dnes vám chci představit svého voňavého společníka, který se o mě staral v zimě, ale jelikož kokos je pro mě hlavně vůně léta, čekám jeho společnost i nadále.
Jakožto kokosomil je asi jasné, proč jsem si ho pořídila. Voní opravdu krásně, minimálně všem kokosomilům vřele doporučuji! Vůně je jemná a příjemná, ne nějak vtíravá. Konzistence je tak akorát, je trochu mastnější a déle se vstřebává, takže ho nanáším vždy raději méně.
Ideální je na suchou pokožku, dobře hydratuje a vydrží až do rána. Když jsem měla v zimě suchá místa, tohle byla jasná volba.
V popisku se píše, že zpevňuje a tonizuje pleť a zlepšuje její elasticitu. Upřímně, to jsem nezpozorovala. Možná pokud by se člověk mazal pravidelně každý den a delší dobu, třeba by změna nastala. Nicméně, já na všechny tyto zpevňující a kdovíjaké účinky moc nevěřím. Pro mě je to super voňavé tělové mléko, které hydratuje a žádné jiné zázraky od něj opravdu nečekám.
Pozitivní je, že samozřejmě není testované na zvířatech, je dostupné třeba v Tescu či drogérii Rossmann a stojí okolo stovky.
Horší je to se složením, nečekejte nic přírodního. Pokud ale složení neřešíte, určitě doporučuji někdy zakoupit:-) Balení je velké a vydrží celkem dlouho, navíc ho stačí opravdu málo, protože je mastnější.
Na čivaví škále si mléko vysloužilo čtyři čivavy z pěti a určitě ho doporučuji! 
Zkoušeli jste? Jaké je vaše nejoblíbenější tělové mléko?


3 komentáře:

  1. Škoda toho složení, vůni bych hned brala.. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Složení není vůbec hezké, škoda, že s tím nic nedělají no...

      Vymazat
  2. I přes to složení uvažuji o koupi :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...