pondělí 30. března 2015

Moje kosmetické novinky z Marks and Spencer

Jak už jste si mohli všimnout, blog se plní produkty, které mají certifikát HCS a vykřikují tak do celého světa, že nebyly testovány na zvířatech. Mnohdy je jejich mínusem špatná dostupnost či vysoká cena. To ale u dnešních produktů vůbec neplatí! Dnes vám chci představit moje nové přírůstky, které mají certifikát a jsou za přijatelnou cenu, aneb ať žije Marks&Spencer!
Kdo mě trochu zná, tak ví, že jsem velký milovník a vyznavač kokosové vůně. Můžete hádat jednou, co jsem musela nutně mít. Pokud se divíte, že nemám vše jen kokosové...Mám jednoduché vysvětlení - zbylé produkty měli v kokosové verzi vyprodané! :( Takže jsem musela improvizovat, což je na druhou stranu možná dobře, protože bych jinak neobjevila ostatní moc hezké vůně! 
Kokosový hand & body lotion - Za prvé, balení je praktické a protože jsem to šikovně nevyfotila, musím vám to aspoň říct - je s pumpičkou, což mám moc ráda. To, že je krém kokosový je samozřejmě to nejdůležitější. Kdybyste mi dali cokoliv kokosového, budu to vždy milovat a chválit:-) Samozřejmě vás zajímá, jaký vlastně je - když tedy nepočítám kokos a pumpičku a zaměřím se čistě jen na samotný krém - dost se mi líbí. Složení asi nebude úplně jak čerstvě natrhané bylinky, dost určitě se v něm nachází ropa, ale jakmile je to kokosové...Ne opravdu, krém se dobře roztírá i vstřebává a vlastně i hydratuje. Samozřejmě to není nějaký produkt roku, ale za cca šedesát korun plní svoji funkci skvěle. Mám z něho radost a pokud chcete dobrý krém za dobré peníze na každodenní mazáníčko, jděte do něj! 
Kuličkový deodorant - Nemohla jsem je tam nechat! Ačkoli jsem ještě donedávna používala přírodní deodoranty, koupila jsem je i přesto, že obsahují aluminium. Normálně mi totiž přijde, že ty bez aluminia fungují dobře třeba měsíc a pak přestanou - takže jsem se rozhodla to střídat. Pořídila jsem si jahodovou variantu a také kakaové máslo - a to hlavně z důvodu, že jsem si nejdřív myslela, že je to kokos. Když jsem se podívala pravdě na nápis na obalu, překvapivě jsem nepodlehla horlivému pláči. Naštěstí totiž voní podobně jako kokos, takže mě to nechalo v klidu - každopádně příště budu ostražitější. Z deodorantů jde tak trochu cítit alkohol, ale nějak neštípe, jak by tomu vůně mohla nasvědčovat. Fungují dobře, jsem s nimi spokojená a určitě doporučuji. 
Nezbytnosti jako vlhčené ubrousky a antibakteriální gel jsou samozřejmost. Tyhle věci mám při sobě vždy v kabelce. Vůně je taková hodně citrusová, resp. trochu záchodová...Ale upřímně mi to nevadí, hlavní je, že jsou to praktické věci a ještě hlavnější, že nejsou testovány na zvířatech. A mimochodem, antibakteriální gel má opravdu zajímavý obal.

Sprchový gel jahoda - Tady jsem ráda, že nebyl kokos, protože ta jejich jahodová vůně je naprosto boží! Normálně nemám nutkání jíst kosmetické produkty, ale tady bych snad udělala výjimku. Schovávám si ho do horkých letních dnů, kdy mě zaručeně zchladí ovocné vůně:) 
Máte také rádi Marks&Spencer? 


7 komentářů:

  1. ty jejich věcičky opravdu božsky voní! také doma nějaké mám :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s kokosem jsme na tom úplně stejně! Naprosto ho zbožňuju a vůbec nevím, že něco takového v M&S mají, znám jen ten antibakteriální gel, který mám ráda. Musím se tam zajít mrknout, myslím, že potřebuju ten kokosový krém :-)).
    Máš moc hezký blog :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som Marks&Spencer kozmetiku zatiaľ moc neskúšala, ale asi sa na to vrhnem :) majú super dizajny vecí :)

    OdpovědětVymazat
  4. telové mlieko som už mala a úplne vysušovalo, takže za mňa nie, ale s Veronikou súhlasím, design je super :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsi měla taky to kokosové? Mně tedy vyhovuje, ale je pravda, že ho musím dát více, protože má řidší konzistenci

      Vymazat
  5. Já jsem měla právě sprchový kokosový gel a myslela jsem si, že když stál 60 Kč, že alespoň zůstane vonět na pokožce - no a nezůstal, což mě mrzelo. Ale byl celkem fajn. Určitě chci ještě něco dalšího vyzkoušet :) Moc se mi líbí ty jejich obaly :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  6. Neskúšala som zatiaľ nič, vždy mi to napadne, keď idem okolo, že tam zájdem, ale potom na to nejako stále zabudnem. Zatiaľ som v tomto obchode kupovala len oblečenie, konkrétne červený plášť na jar.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...