pátek 27. března 2015

Nejlepší peeling je ten z Bali

Dnešním článkem vás chci trochu poškádlit;-) Zároveň vás může škodolibě těšit, že až tenhle nejlepší peeling dodělám, budu stejně nahraná jako vy:D
Už jsem vyzkoušela mnoho peelingů a nebyly špatné, ale...Nikdy mne žádný neoslovil tak, jako tenhle. Všechny předtím byly takové průměrné, nic moc extra, prostě "jenom" peelingovaly. Když jsem dostala voňavý kelímek z dalekých cest, moje nároky se poněkud zvýšily.
Peeling úžasně voní exotikou, vždy mě přenese na písečné pláže vyhřáté sluncem...Opravdu si to s ním užívám:-)
Co je na něm tak jiného? Naprosto skvěle hydratuje! Většinou mě všechny peelingy tak nějak "odrbaly" a já se těšila, až se namažu nějakým výživným krémem...S tímhle se ale mazat vůbec nemusíte! Čím víc se těmi zrníčky drbete, tím víc pouštějí takový krém, který moc příjemně hydratuje a žádného krému po koupeli není třeba! Opravdu mě tenhle ručně dělaný peeling uchvátil a je jen velká škoda, že je krabička tak malá a rychle ubývá - jenže když se začnete mazat, nejde moc přestat :D
Takže si zapište do diáře, že až navštívíte Bali, jistojistě si musíte domů přivést tenhle skvělý body scrub od Ananta Bali aromatic (a rovnou více balení do zásoby!)

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...