čtvrtek 12. března 2015

S Manufakturou je život sladší

Když mě v Manufaktuře obdarovali věrnostní kartičkou, věděla jsem, že to zvládnu!:D Na konci čekal až moc hezký dárek na to, abych si ho nechala proklouznout mezi prsty /a že by to moc dobře uměl, když je to krém na ruce/. Navíc, je tolik věcí, co z Manufaktury musím mít. O tom, jak jsem se do ní před nedávnem zamilovala, jsem vám už vyprávěla. Dnes se podíváme na mé úlovky, které mi pomohly dokončit věrnostní kartičku a získat tak meruňkový krém na ruce:)
Nejvíce jsem toužila po denním krému, protože jsem podcenila zimu a žádný si nepořídila /dříve jsem nikdy žádný nepotřebovala/. Což, jak se ukázalo, byla velká chyba. Začal mráz a moje pleť byla dost vysušená, takže jsem musela urychleně něco podniknout. Rozhodovala jsem se ještě mezi pivním, ale ten mi vůbec nevoněl. Tenhle jsem vzala s tím, že nemůžu nic zkazit. Ani v největším snu jsem nečekala, že bude tak skvělý! Má přijemnou konzistenci /rozuměj ani moc tekutou, ani tuhou, takovou akorát/ a jemně voní. Rychle se vstřebává a pleť hydratuje, ale nemastí. Určitě si ho pořídím znovu a jiný krém nechci! Jsem s ním moc spokojená a určitě zajděte vyzkoušet:)

Protože mě vůně levandule neskutečně uklidňuje, musela jsem tenhle sprchový gel mít. Bohužel mě zklamal, jelikož je hodně vodový a na pokožce není vůbec cítit:( Tenhle kousek byla trochu chybná volba, nevím jak jsou na tom jiné sprchové gely, ale tenhle už si znova nikdy nekoupím. Nemohu doporučit, protože jsem zvyklá se ráno probouzet a cítit stále vůni sprcháče, v tomto případě se vůně vytrácí tak do dvou minut.
Největší objev! Vzala jsem si ho jen tak, ale nakonec se stal mým nejoblíbenějším produktem snad z celé Manufaktury. Ta vůně mě neskutečně nabíjí energií a pozitivní náladou. S grepem jsou všechny chmury za hlavu! Vůně je naprosto úžasná, mohla bych se mazat od rána do večera...Krásně vydrží, je mi po něm cítit i pyžamo:-) Nikdy předtím jsem nevěděla jaký jsem milovník grepů a pokud jste to o sobě také netušili, tak si minimálně vyžádejte vzoreček. V obchodě to ještě nebyl takový zážitek jako poté první namazání doma! Doporučuji, už ho mám na dně a určitě pořídím znovu!


A tady je dárek za splnění věrnostní kartičky, tenhle krém jsem vždy chtěla. Je takový úplně jiný než ostatní krémy na ruce, tolik nemastí a vytváří takový jiný film, než na který jsem zvyklá. Je mi příjemný, ale občas bych řekla, že na přesušené ruce nestačí. Každopádně potěšil a ucelenější názor si musím ještě udělat, protože teď vážně nevím, co si o něm myslet. /I když velké plus má samozřejmě už kvůli vůni, které má Manufaktura skvělé/
Napište mi svůj nejoblíbenější produkt z Manufaktury a jak jste na tom s plněním věrnostní kartičky?

4 komentáře:

  1. Do manufaktury jsem chodila očumovat tak dlouho, až jsem babičce koupila levandulové mýdlo a také byla obdařena věrnostní kartičkou, kterou jsem vyplňovat ještě nezačala, ale jak čtu tuhle recenzi, budu muset začít :D!

    OdpovědětVymazat
  2. Manufakturu mám moc ráda ... levandule miluju ... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Manufakturu a její vůně zbožňuju.. nedávno jsem někomu kupovala pár věcí právě z grepové řady (pokud si to nepletu s tou meruňkovou) a voněly naprosto božsky.. sama si tam taky ještě pro něco musím skočit. :3

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám najradšej pivový balzam na vlasy :) milý článok.. ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...