čtvrtek 16. dubna 2015

Připravena na jaro!

Astronomické jaro už konečně přišlo a dokonce to vypadá, že mu společnost dělá to opravdové. Moc si užívám těch krásných dní, však už bylo na čase! To pochmurno mě strašně unavovalo a demotivovalo. Líbí se mi, když ráno vstanu a svítí sluníčko a můžu vzít svého pana čivaváka na procházku. Zároveň se třesu na to, až se udělá opravdové teplo a budu moci nazout svoje voňavé sandálky Mel, které jsem pořizovala loni na podzim, takže se nestihly /chudinky/ projít po opravdickém světě. I když jim o něm každý večer vyprávím, to víte, že už se nedočkavě vrtí v krabici!

Když přijde jaro, všechno kvete a hodinky nejsou výjimkou. Tyhle jsem si hodně oblíbila a i když jim došla baterka, nosím je aspoň na okrasu. :D (Ostatně tak nosím většinu hodinek)
Soví mánie se u mě projevuje již dlouho, řekla bych i několik let. Zdá se mi, že na jaře je tato mánie vždy nejsilnější...Zároveň se nemůžu dočkat, až si do diáře začnu zapisovat různé garden party, pikniky a všechny ty jarní činnosti!
Nepatřím k milovnicím Babylips, ale konečně skončila zima, tak je tenhle balzámek trochu použitelný. Líbí se mi jeho design, ale to je bohužel tak vše.
 Jako oficiální vůni jara jsem si zvolila Femme od Avonu, kterou jsem dostala k Vánocům. V zimě byla mým favoritem Loverdose Tattoo od Dieselu. Na sluníčkové dny je ale už moc těžká a je na čase trochu odlehčit - právě Femme se mi zdála jako skvělá volba. Výdrž nic moc, ale na začínající jarní dny je ideální:)

S jarem přichází spousta barev, které přes zimu spaly zavřené v krabici. Konečně můžu vytáhnout svých 50 odstínů růžové! Celé léto mám povětšinou nehty jenom růžové a jaro je takové malé léto, no ne?!:)
Konečně můžu ze skříně vytáhnout lehký šátek, jehož barvy naprosto miluji a vždy je mým nepostradatelným doplňkem:)
Jste už také připraveni na jaro? A co je vaší nezbytností?:)

6 komentářů:

  1. Tie hodinky sú krásne :) ale inak aj pekne spravené fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek.. já už jsem na jaro taky připravená a na léto mi akorát chybí Monoi olejíčky (loni jsem měla 3 a všechny už padly..). :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sandálky jsou sladké a diář taky! :)

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ach ano, taky vytahuji všechny barvy a květy, s těma sovičkama mám dokladovku, hrozně roztomilé ♥

    OdpovědětVymazat
  5. No ty hodinky jsou naprosto žensky neodolatelné :-) moc se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...