neděle 12. dubna 2015

Rozjasňující hydratační peeling Yves Rocher

I když jsme si před pár měsíci se značkou Yves Rocher přestaly tak trochu rozumět, mám tu pro vás jeden zajímavý výrobek. Pleťový peeling jsem si koupila jenom z důvodu, že jsem chtěla jeden dárek, takže jsem hledala něco levného bez zeleného bodu (chce to hodně trpělivosti, všechno, co vypadá zajímavě má samozřejmě zelený bod). Po dlouhém okukování jsem si tedy vzala tohle. Nic moc jsem od toho nečekala, po micelárce ze stejné řady jsem se možná i trochu bála, co přijde. 
Ale musím uznat, že peeling je docela dobrý - na pleti příjemný a krásně pleť vyčistí. Bohužel jsem ale žádné rozjasňující účinky nezpozorovala. Používám ho večer ve sprše místo mycího gelu a funkci splňuje uspokojivě. Naštěstí nějak nevysušuje - což mi třeba dělala micelárka ze stejné řady. Zrnka jsou taková akorát, nějak mi nevadí a zároveň pleť očistí. 
Přijde mi to jako obyčejný pleťový peeling, který neoplývá žádnými zázračnými schopnostmi. Zároveň mě mile překvapilo, že není špatný - jak jsem původně očekávala. Znovu si ho jistě nekoupím, protože mám ke značce jisté antipatie, ale pokud vám YR nevadí a máte tuto značku rádi, tak mohu doporučit:-)
Jaký je váš nejoblíbenější produkt od YR a využíváte jejich věrnostní akce? 


4 komentáře:

  1. Ja zbožňujem YR, ale ešte som neskúšala tento peeling, no pozerala som na gélkrém z tejto edície :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá zaujímavo :) Tento peeling som neskúšala :) používam iný a som spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  3. milujem YR, ale takéto gélové peelingy mi nikdy veľmi nepomáhali, ale možno niekedy vyskúšam :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. K YR jsem se dostala minulou sobotu, takže zatím žádný oblíbený výrobek nemám. Jsem zvědavá, jak si padneme do noty. Peelingy mám ráda, takže možná do budoucna pořídím :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...