pondělí 4. května 2015

Duben v obrazech

Začala jsem jíst poměrně zdravěji - odřekla jsem si svoje (někdy denní) přísuny čokolády a brambůrek. Tady je jedna z mých zdravých svačinek:) Zatím mě to hrozně baví, snažím se objevovat zdravější varianty jídel. Jsem už nějakých těch pár let vegetariánkou a jako další cíl mám lépe doplňovat bílkoviny. 
Kokosovou vodu jsem chtěla vždy vyzkoušet, když se tak stalo, byla jsem docela zklamaná, naivně jsem si myslela, že to bude pochoutka...Měla jsem tu, jak prodávají v drogerii dm a tady jsem si koupila lahvinku z Marks&Spencer a musím říct, že je chuťově určitě lepší!
Pomocnice do školy. Protože jsou veselé a dobrá nálada a neklesání na mysli jsou při učení potřeba!:-)
Konečně jsem sehnala oxfordky, které sháním snad už od zimy, ale nikde neměly žádné, co by se mi líbily. Tyhle sice nejsou úplně dle mých představ (jedny dle mých představ jsem koupila v CCC a vydržely mi 14 dní, takže už na úplně své představy raději nedávám), nicméně se mi líbí a doufám, že jejich životnost překročí delší období, než ty loni.
Moje dvě kosmetické novinky, poslední dobou to nějak omezuju:-) Co mají společného? Jsou naprosto sladký! Malinové tělové mléko z Manufaktury jsem dostala jako dárek od kamarádky a strašně mě to potěšilo, protože jsem se na něj samozřejmě chystala. Voní naprosto krásně, taková ta vůně léta (už aby tady bylo!). Na cukříkový lak od GS jsem se taky dlouho chystala, ale jakmile byl zlevněný, nemohla jsem ho tam přece nechat:-) Moc se mi líbí, nosila bych ho snad pořád, jen má jednu malou vadu...a tou je odlakovávání! Než dostanete dolů i ten "cukr" spotřebujete mnoho odlakovače, tamponků a času.

4 komentáře:

  1. Mě kokosová voda moc nechutná, když už, tak překousnu Pure Coco. :)
    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Simushko, díky za tip na malinové tělové mléko Manufaktura. ;) Musím tuhle voňavou řadu vyzkoušet. Zvu Tě k sobě, třeba k nějakému tomu kosmetickému počtení, Veronika. :)
    http://wheretigerslive.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, taky Manufaktura.. je tam opravdu tolik sladkých věcí, ale zrovna malinovou řadu jsem nezkoušela ani očichávat, budu to muset napravit. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...