neděle 10. května 2015

Loreal Miss Manga, Maybelline Rocket Volum' & Lush Eyes Right

Dnes jsem si připravila srovnání tří naprosto odlišných řasenek. Každá z nich je úplně jiná a koupila jsem je v touze poznat něco nového. V řasenkách mám již pár svých favoritů (Maybelline One by One nebo The Falsies), ale i přesto jsem chtěla vyzkoušet něco jiného. Což, jak se za chvíli ukáže, byla asi chyba. 

Loreal Mega volume Miss Manga - Nebudeme si lhát, líbila se mi reklama, pak jsem se dlouho držela, ale když mi došla má oblíbeňkyně, musela jsem ji zkusit. Taky se mi moc líbí obal, kombinace růžové a černé, navíc ten lesk a tvar...Pamatuji si, že když jsem ji poprvé použila, byla jsem mírně zděšená. Připadalo mi, že řasy neskutečně slepuje a že ten "manga" efekt v reálném životě není vůbec hezký (ano, nechme tyto řasy raději jen v komiksovém světě). Nicméně, po čase jsem si zvykla, docela dobře se mi s ní manipulovalo, líbilo se mi, že je sice mokrá, ale nerozmazává se. Občas řasy slepovala, ale naučila jsem se kartáčovat a kartáčovat. Moc se mi líbil kartáček, pod různým úhlem kartáčoval jinak, což mi přišlo praktické. Jediné, na co si opravdu musíte dávat pozor, že po druhé vrstvě vypadá nepřirozeně a není to vůbec hezké. Řasy pěkně zvýraznila i natočila. Podruhé si ji nekoupím, ale hodnotila bych ji jako průměr. Oproti jejím kolegyním si nevedla vůbec špatně. 
Tím chvála končí a přesouváme se k ještě méně úspěšným řasenkám...
Maybelline the Rocket Volum' Express - Koupila jsem si ji z jediného důvodu - že je voděodolná. Zvlášť na léto je něco takového potřeba, když se vám celé líčení pod stoupajícími teplotami roztéká. Kartáčku jsem se trochu bála, jak vidíte, je takový jiný. Moje řasy si s ním rozhodně nerozumí, nic s nimi nedělá. Nemám ve vínku husté a výrazné řasy a proto je potřebuji dost zvýraznit, natočit, přidat objem...S touhle řasenkou jsem se toho ovšem nedočkala. Možná je dobrá někam do bazénu, kdy nepotřebujete skvělý make-up, ale zároveň chcete být aspoň trochu namalovaní. Ve voděodolných vodách budu hledat dále a tuhle si podruhé už nekoupím
Lush Eyes Right - Jistě víte, že Lush mám ráda. Ale tahle řasenka je obrovská katastrofa. Nevím, kdo vymyslel mini kartáček, ale je to s ním boj. Navíc kartáček jako takový je naprosto obyčejný a řasy není schopný ani natočit. Tahle řasenka udělá pouze to, že vám na řasy nanese černou barvu, která se ještě dost maže, už při líčení máte pod očima černé tečky. Jestli si myslíte, že jste vítěz, když si je třeba kapesníčkem setřete, tak se hluboce mýlíte. Během dne se totiž začne obtiskávat jak na víčko, tak vám udělá panda image i pod očima. Řasy vám zvýrazní pouze tou černou, jinak vám nepřidá ani objem, ani natočení, ani je pořádně neoddělí, vlastně s nimi nic neudělá. Opravdu mě zklamala, lituji vyhozených peněz a nemůžu ji doporučit. Pokud bych přece jen měla najít něco pozitivního, tak je to ta "tekutina", protože je vstřícná i k citlivým očím. 
Máte zkušenost s některou výše uvedenou řasenkou? Jaká je vaše nejoblíbenější?

4 komentáře:

  1. Mňa osobne Miss Manga nenadchla. Chcela som ju vyskúšať práve kvôli tomu, že japonskú módu a všetky japonské prkotinky mám naozaj rada ale podľa mňa to bola obyčajná špirála so žiadnym manga wow efektom.

    OdpovědětVymazat
  2. Neskúšala som ani jednu, ja som spokojná najviac s miss sporty riasenkami :) za málo peňazí pre mňa veľa muziky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že ani já bych si s těma řasenkama nerozuměla, už podle kartáčku, a ten manga efekt jsem ani neměla v plánu zkoušet, ale každý si chce občas zaexperimentovat, někdy se to prostě nepovede no :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že ani já bych si s těma řasenkama nerozuměla, už podle kartáčku, a ten manga efekt jsem ani neměla v plánu zkoušet, ale každý si chce občas zaexperimentovat, někdy se to prostě nepovede no :-/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...