neděle 26. července 2015

Krásné léto se Sebamed

Sebamed je značka, kterou jsem si opravdu zamilovala! Jejich produkty mi naprosto vyhovují jak kvalitou, tak cenou, dostupností i certifikátem HCS. Navíc mi příjemně voní - taková ta lékárenská jemná vůně. Moje koupelna se touto značkou začíná celkem plnit a dnes jsem se rozhodla představit tyto tři zázraky:)

Sebamed Repair Shampoo - O tomhle šamponu jsem (obzvlášť v blogerském vesmíru) četla spoustu pozitivních recenzí. Protože mi tato značka prostě sedí, riskla jsem i vlasy. Jak víte, moje vlasy jsou celkem náročné a skoro po všem vysušené a krepaté, takže vždy je to sázka do loterie. V tomto případě naštěstí platí, že risk je zisk - šampon je jemný a moje vlasy si ho hned zamilovaly. Dokonce je mi příjemnější, než šampony z Lush! Jsem ráda, že jsem ho objevila, protože nějakou tu chvíli asi nekoupím nic jiného. Vlasy jsou hebké, lesklé, dají se rozčesat... Na šamponu vidím samá pozitiva. Dokonce je k němu malý kondicionér, který na mě ale až tak nezapůsobil, bohužel takový průměr.

Sebamed Clear Face antibakteriální čistící pěna - Dlouho jsem hledala něco na mytí obličeje. Od Sebamedu jsem měla vzorek s takovým antibakteriálním gelem, který byl perfektní, ale v drogerii jsem ho nenašla. Proto jsem si vzala antibakteriální pěnu, gel mi sice přijde lepší a pořád doufám, že bude k dostání, ale pěna je taky moc dobrá. Celkově pěny moc nemusím, ale co se dá dělat. Jediné, co mi trochu vadí je, že se musí nechat 5 minut působit na obličeji, což si uvědomím vždycky ve chvíli, kdy ho ani ne po minutě opláchnu :D Přijde mi, že i tak čistí a pleť je taková hebká.

Sebamed After Sun Soothing balm - Musím vám to vyprávět pěkně od začátku, aneb jak se ke mně tento krém po opalování dostal. To jsem se jednoho dne rozhodla, že se před létem opálím, tak jsem vyrazila do solária. Poprvé v životě. Bez krému. 12 minut. A ještě k tmu se to jmenovalo megasun a bylo to opravdu mega! Večer jsem byla rudá všude a nemohla se skoro ani umýt tou nejledovatější vodou, jak mne vše pálilo. Doma jsem měla sprej po opalování, který ale asi nestačil na mé spálení a vůbec nepomáhal, tak jsem se vydala do drogerie a Sebamed byl zrovna ve slevě, tak jsem ho vzala. Mazala jsem se několikrát denně až konečně po týdnu mě přestalo vše pálit a začala jsem se loupat. Krém jsem sice za ten týden vypotřebovala úplně celý (mazala jsem se opravdu často), ale opravdu mi strašně moc pomohl a asi bych bez něj nepřežila.

1 komentář:

  1. od Sebamed nič nemám, ale musím vyskúšať! :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...