středa 15. července 2015

Letní wishlist #3

Po dlouhé době blogových prázdnin vám dnes představím své letní touhy:-)
Miss Dior - Sice můj nos stále neví, zda mu více voní parfém nebo toaletka, ale věřím, že se jednoho dne rozhodne. Tohle je vůně, kterou chci určitě do své sbírky!
Gumičky do vlasů Invisibobble - Jsem sice trochu skeptická vůči těm zázrakům, které slibují, ale chci je zkusit. Mám dost husté vlasy a ne ledajaká gumička (musím si jich dávat víc) mi je udrží. Tahle by dokonce neměla ani cuchat...Tak uvidíme.
Baleríny Mel - Asi tak před rokem byly snad všude a já si tenkrát říkala, že to jsou naprosto příšerné boty a kdo by to nosil? Jenže za ten rok se mi začaly moc moc líbit, takže jsem je chtěla taky. Bohužel už bylo pozdě, protože tyhle boty jsou v mém čísle už dočista vyprodané a nedají se nikde objednat. Podařilo se mi sice udělat objednávku na jednom e-shopu, ale paní mi druhý den napsala, že musí mou objednávku zrušit, protože jsou vyprodané. :( Byla to pro mě opravdu smutná chvíle, protože jsem se na ně už samozřejmě těšila a ještě jsem byla pyšná, jak jsem krásně ulovila poslední kus...Doma mám už jedny sandálky a také jedny baleríny od Mel, ale tyhle pro mě budou vždy jen letní platonická láska, kterou nikdy mít nebudu...Summertime sadness!
Instax Mini - Napadá mě jen jedna výstižná věta. Protože polaroid:-)
Umělé růže - Na jedné stránce prodávají překrásné umělé růže, které nejdou od živých vůbec poznat! Jejich koupi plánuji už dlouho, je to přeci jen ekonomičtější než ty živé, i když uznávám, že nad ně nic není <3 Plánuji nákup starorůžových nebo krémových a možná přihodím i pár rudých...

3 komentáře:

  1. Jůů, krásné kousky máš na svém wishlistu! :) ..tak snad si je všechny co nejdřív pořídíš :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Gumičky do vlasů Invisibobble jsou jistě super vynálezem, za sebe musím říct, že docela drží a vlasy opravdu necuchají. Po určitě době se však "vytahají" a pevnost už není taková, jako dřív. Také mi přijdou spíše vhodnější na domácí nošení ... nemohu se zbavit pocitu, že s nimi vypadám jako telefonní sluchátko z 90. let.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...