pátek 28. srpna 2015

Aussie Miracle Hairspray & Mousse

Aussie se v našich drogeriích už pěkně zabydlela. Není to tak dávno, co nabízela jen šampony a kondicionéry. Tahle značka se se svými produkty pěkně rozrůstá! Což oceňuji, protože mám Aussie ráda - jejich šampony a kondicionéry mi celkem vyhovují, ceny jsou přijatelné a jejich vůně jsou boží (aspoň pro mě).
Tužidla a laky na vlasy používám spíše výjimečně - jedno balení mi vydrží třeba i přes rok. Ale když už je použiji, chci, aby to stálo za to. Věřte, že s těmito přípravky to za to opravdu stojí!
Aussie pěnové tužidlo Curl define + shine - Obsahuje výtažek z kůry z australské divoké třešně a zajišťuje objem a flexibilitu vlasů. Jako vše od této značky, i tužidlo krásně voní. Je sice určeno pro kudrnaté vlasy /a já je moc kudrnaté nemám/ ale ničemu to nevadí. Používám ho hlavně kvůli tomu, že vytvoří objem a lesk. Vlasy jsou pak i lépe zkrotitelnější a vypadají prostě líp. Hodně jsem si ho oblíbila a používám ho celkem často, obávám se, že tohle balení mi rok rozhodně nevydrží! :D
Aussie lak na vlasy Shine + hold - Obsahuje stejný extrakt jako tužidlo a samozřejmě taky krásně voní. Nemám ráda laky, co vám z vlasů udělají helmu /jako té paní v reklamě, co jde vichrem, bouří, deštěm, pouští/, a to rozhodně není případ Aussie. Lak vlasy neslepuje a po rozčesání po něm není skoro ani památky. Samozřejmě se s ním nemůžete vypravit někam do extrémních podmínek, protože není nějak mega extra tužící. Jeho největší chloubou je lesk jako blesk. Opravdu je to hodně vidět, takže pokud chcete zazářit, tak tohle je jasná volba! Lesky, to já zas můžu, takže pro mě je naprosto ideální!
Máte rádi značku Aussie?

7 komentářů:

  1. Od této značky mám pěnu a je docela dobrá. Chtěla bych toho vyzkoušet víc

    OdpovědětVymazat
  2. Od Aussie jsem ještě nic nezkoušela, nějak mě to ani neláká, mám jiné své oblíbence :) Stala jsem se pravidelnou čtenářkou a budu ráda, pokud se staneš mou :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si teď zamilovala jejich hloubkové masky, ty jsou moc fajn :) Jen člověk musí vědět, jak z nich dostat maximum, zatím jiné produkty mometálně neplánuji, ale uvidíme do budoucna ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tu vůni jejich šampónů a masek! :)

    Zvu tě na svoji giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)) http://everythin-kate.blogspot.cz/2015/08/velka-borotalco-recenze-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Zatím jsem od Aussie nic nezkoušela :) určitě se po něčem kouknu :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  6. zatiaľ som Aussie nepoužila a ani si nekúpila. No vyzerá naozaj veľmi lákavo :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Já tedy u shine moc žádný lesk nezaznamenala, asi jej mé vlasy spolknou ale jinak mám Aussie produkty moc ráda :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...