čtvrtek 13. srpna 2015

Jak přežívám vedra?

Teplo mám sice ráda, ale co je moc, to je moc...Na takovýhle vedra nejsem dlouhodobě stavěná. I když jsem se ze začátku radovala a navštěvovala přeplněné aquaparky, teď se před odchodem do města vysprchuji a tak za dvě minuty bych mohla znovu. Strávím dvě hoďky venku a pak se z posledních sil připlazím zpět domů, abych se mohla zase osprchovat ledovou vodou. Tenhle rok jsem si opravdu chtěla pořídit nějaký malý větrák do pokoje, ale zatím stále nic, takže tu umírám v podkroví a vyhlížím každý mrak, který by čirou náhodou mohl způsobit bouřku.
Za posledních pár dní jsem poznala opravdové kosmetické přátele, kteří mi v nejhorších chvílích pomohou. Pojďme se na ně podívat!
Termální vodu Avéne používám na osvěžení hlavně přes den. Ale zjistila jsem, že moje pokožka si ji oblíbila, a tak ji aplikuji i po ledové sprše místo tělového mléka - dobře hydratuje a v tomhle vedru prostě žádné mléko ani krém nesnesu.
Body Spritzer byl ve vánočním Ladyboxu a já mám variantu tang tang tea. Voní přírodně, svěže a opravdu jsem si ho oblíbila.
Kokosová toaletka z Yves Rocher má nádhernou kokosovou (překvapivě) vůni a tu mám obzvlášť v létě hodně ráda. Používám ji spíše na osvěžení, ale i jako letní vůně je moc příjemná.
Eau Roma Water z Lush je asi ta nejlepší pleťová voda, kterou jsem kdy měla. Předčila i tu z Manufaktury. Velký plusový letní bod získává za pumpičku - můžete se prostě jen tak osvěžit, nastříkat přímo na tvář a je to. Má naprosto božskou vůni levandule s růží. Pleť je po ní hydratovaná, hebká a vyživená - žádná jiná pleťová voda mi takové zázraky nedělala! Úplně jsem se do ní zamilovala.<3
Osvěžující ananasový sprej na nohy od Avonu aplikuji většinou večer, kdy mám nohy po celém dni bolavé a to ani nemusím nachodit několik kilometrů. Ten pocit, kdy nohy nastříkáte je k nezaplacení!
Ananasový sorbet na nohy je slast - ve sprše nohy hezky promasíruji a vím, že mi jsou vděčné. Přes léto nosím spoustu plochých sandálků a žabek, ze kterých chodidla prostě nejsou úplně nadšená...
O sprcháči Sebamed jsem už povídala, ale - přes léto je to nejlepší sprcháč! Má takovou pánskou vůni a ta mě neskutečně ochlazuje! Ničím jiným se už nemyji, tohle je objev roku a pokud se chcete opravdu zchladit, vřele doporučuji.
A na závěr se podíváme, jak voní léto. Už nějaký ten pátek je moji letní vůní Marine Groove od Escady. K ní jsem letos přidala See by Chloé eau fraiche, která je jak procházka po louce plné rozkvetlých květin a létajících motýlů a nádhernou čistou a jemnou Lacoste eau de Lacoste pour Femme.
Jaký je váš nezbytný pomocník při takových vedrech?

4 komentáře:

  1. Na Avene nedám v těchto horkách dopustit, ale přesto miluji horko;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak už se nám konečně ochladilo, že? :)
    Avene mám ráda, jinak ostatní věci moc neznám. Chtěla bych vyzkoušet ten ananasový sorbet na nohy. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ráda bych tě pozvala na giveaway ke mně na blog - odkaz vpravo v menu :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Na termálne vody sa dá zvyknúť fakt rýchlo, sú tým najlepším, po čom v lete siahnem. Aj Balea má na to svoje riešenie - vodu v spreji a je rovnako skvelá ako tieto lekárenské vody. Ja tieto vody používam aj v zime, kedy ma neviem prečo po umytí pleti vodou pleť štípe.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...