pondělí 24. srpna 2015

Tělový pudr Borotalco

Tento produkt mě velice zaujal, nikdy jsem nic podobného nezkoušela. Líbí se mi, že značka zaměřená proti pocení vyrábí i pudr. Už odmala mám problém s pocením dlaní a chodidel, když píšu, tak mám mokrý papír a tak dále...Vyzkoušela jsem spoustu přípravků, ale prostě nic nepomáhá.
Balení je hodně retro, ta zelená barva se mi sice moc nelíbí, ale co už. Řekla bych, že je to takový klasický pudr - má svoji typickou pudrovou vůni čistoty a vypadá stejně jako ostatní (prostě bílý prášek). Trochu si při aplikaci připadám jak batole, jak ráda bych se přenesla do toho krásného věku bez starostí a povinností :)
Nanáším ho po koupeli hlavně na dlaně a chodidla (občas i na různá vysušená místa, když se mi zrovna nechce používat krém). Je příjemný a hezky se vstřebává. Trochu pocení určitě zmírňuje, ale rozhodně to není žádný zázrak. I tak se mi ale líbí a určitě to není mé poslední balení. Mohu ho doporučit jako alternativu místo krému, moje pokožka ho má moc ráda. Ale pokud si myslíte, že si ho dáte před posilovnou a nezpotíte se, tak jste na velkém omylu:)
Máte zkušenost s přípravky od Borotalco? 

3 komentáře:

  1. Tuhe značku vůbec neznám, ale pudr vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to vôbec nepoznám, ale ak ti aspoň trošku pomáha, tak je to super :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. o značke som ešte nikdy nepočula, ale púder vyzerá naozaj dobre! :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o DECHMANN KABELKU, ktorá sa koná u mňa na blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...