pátek 4. září 2015

Micelární voda Biopha

Jak se ukázalo při používání odličovacího mléka od Manufaktury, nejsem úplně mlékovoodličovací typ. Nikdy mě to s odličovacím mlékem nebavilo a za objev micelárních vod jsem upřímně vděčná. Snažila jsem se najít nějakou co možná nejpřírodnější a opravdu jsem našla! Tato micelární voda obsahuje 98% přírodních složek a je držitelkou certifikátu Ecocert.
Je vhodná pro citlivou pleť a lze ji použít jak na obličej, tak na oči. Neobsahuje parabeny, silikony a ostatní nepěkné látky, jejichž názvy ani neumím vyslovit.
Make-up odličuje dobře, stačí párkrát přejet tamponkem a je to. V očích nepálí, ale s řasenkou si úplně tak neporadí. Sice ji odlíčí, ale zároveň trochu rozmaže a lá panda look. U ostatních micelárek se mi to nestávalo, odličovala jsem bez zrcadla a bylo hotovo. S touhle ale musím stát před zrcadlem a odličovat šmouhy, co mi z řasenky nadělala všude po obličeji. Je to sice práce navíc, ale ta minuta nikoho nezabije:) Jinak jsem s ní totiž moc spokojená a tuhle maličkost jí odpouštím. Na pleti není nijak nepříjemná, nepne, neštípe a ani nevysušuje.
Líbí se mi svými odličovacími schopnostmi i složením, ale jednu nevýhodu má. A tou je dostupnost. I když koupíte spoustu produktů od této značky v drogerii dm, tuhle micelárku tam neprodávají, což je velká škoda. V kamenném obchodě jsem ji nikde neviděla, takže zbývají e-shopy. Na druhou stranu, 400 ml balení vydrží dlouho, takže i tuhle vadu odpouštím. 
Pokud hledáte něco přírodnějšího a nebaví vás odličování všelijakými oleji a mléky, je to přesně pro vás! Jsem ráda, že vůbec něco takového existuje a mám z toho velkou radost:)
Znáte značku BioPha?

15 komentářů:

  1. Tyjo, ještě jsem na ni nikde nenarazila, ale musím říct, že vypadá dost dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenze. Značku neznám, slyším o ni poprvé, ale zamlouvá se mi :)

    OdpovědětVymazat
  3. O této značce slyším poprvé, ale baví mě zkoušet různé micelárky :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, mám moc krásný obal, ten se mi opravdu hodně líbí :)) A taky je super, že neobsahuje věci, které by neměla, to ostatní už se dá nějak přežít, protože to za to stojí :))
    Jinak moc děkuji za tip ohledně masky, protože jsem to upřímně ani nevěděla. Dosud jsem o tom neslyšela ani četla, tak moc děkuji za tip, zase jsem o něco chytřejší :) I když jsem s dosavadním způsobem zaznamenala zázraky tak moc ráda zkusím i tento správný a uvidím, jak to dopadne, jsem na to zvědavá, děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle produkt, a značku vůbec, vidím prvně, vypadá zajímě, ale já bych asi byla krapet skeptická, protože mám dost citlivou pleť a dost micerálek mi vadí..

    chicbyjane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se musím připojit, o značce slyším poprvé. Vypadá to fakt dobře, s micelárkama se roztrhl pytel :) A jaká je vlastně její cena?

    Zapoj se do soutěže o poukaz na 1000 Kč na www.kabea.cz!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem ji za 170,- s osobním odběrem, jinak +poštovné(většinou kolem 100,-). Ta dostupnost je fakt na nic:(

      Vymazat
  7. Micelárka vypadá dobře, od žádné nečekám, že mi odlíčí i řasenku. Baví mě micelárky i mléka, záleží na tom, jak voní a jak funguje :-)

    OdpovědětVymazat
  8. podla popisu vyzera super ale podla mna z nas nikde bohuzial k dostaniu nie je :(

    Pozyvam na GA o serum na rast mihalnic :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám od BioPha hruškový sprchový gel, naprosto božsky voní a je moc příjemný. :-)
    V jakém e-shopu jsi tu micelárku kupovala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na sprchové gely jsem taky koukala, musím někdy zkusit!:) Kupovala jsem na parfumissimo.cz a teď koukám, že ji mají dokonce levnější na maxi.alza.cz !:)

      Vymazat
    2. Děkuju za tak bleskovou odpověď! :-) Asi zkusím tu Alzu, tam to vyjde výhodněji s osobním odběrem na některé z poboček. :-)

      Vymazat
  10. Your hair is fab. It looks so natural and glossy X


    http://www.2015louisvuittonshop.com

    OdpovědětVymazat
  11. so beautiful! love this dress!


    http://www.heygoodtimes.com

    OdpovědětVymazat
  12. Beautiful and chic look! Love the shoes, great color and pop of color!


    http://www.hollisteroutletestore.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...