úterý 15. září 2015

Pojďme se mazlit!

Jednoho dne jsem se probudila a zjistila, že vlastně nemám pořádné štětce. Měla jsem dva (!) - jeden na pudr a druhý na tvářenku, k tomu v takové cestovní velikosti od Essence. Nepřišly mi nějak špatné, ale všude kolem (samozřejmě hlavně v blogovém světě) se štětce řešily.
Nejsem člověk, který by chtěl zrovna za štětce utrácet, tak jsem se rozhodla, že mrknu na ebay. Projela jsem několik recenzí a kupodivu jsem se dozvěděla, že tyhle štětce jsou na svoji cenu (kolem 200 Kč) celkem dobré. Balení obsahuje rovnou deset chlupáčů.
Vzhledově se mi strašně moc líbí, není to nic přeplácaného (ale můžete si vybrat z několik variant). Když přišly, tak byly hodně cítit lepidlem, dvakrát jsem je umyla šamponem a dobrý. Taky jsem občas musela zastřihnout neposednou štětinku, ale za ty peníze si myslím, že je to úplně nepodstatné. Štětiny jsou husté a drží na svých místech, nemají tendenci pelichat. Nemám sice s čím moc srovnávat, ale na tváři jsou příjemné, jsou takové chundelaté a heboučké. Dobře se s nimi pracuje a dobře zapracovávají produkty.
Balení obsahuje pět velkých štětců na tvář a pět jejich miniatur na oči. Já osobně neřeším, na co je daný štětec určený, používám je jak se mi zlíbí a jak je mi to nejpříjemnější. Pokud o nich přemýšlíte, tak do nich jděte. Mám z nich radost, mám tendenci na ně pořád sahat a mazlit se s nimi, už si kolikrát říkám, jestli je to tak úplně normální :D Doporučuji, jejich koupí určitě neprohloupíte, i když si časem pořídíte něco kvalitnějšího:)
Tak co, máte je také doma nebo o nich uvažujete? :)

16 komentářů:

  1. Taky mám štětce z ebay, ale v černé barvě a jsou super :) Nejradši mám štětec na tvářenku a bronzer a malý na rozjasňovač a na blending :) Za tu cenu jsem moc spokojená.

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. you are so fashion and like you and trust you

    http://www.chanelshandbagoutlet.com

    OdpovědětVymazat
  3. so nice girl and hot girl,make us so happiness

    http://www.monclershopitaly.com

    OdpovědětVymazat
  4. Love your style,so charming,hot,sunshine

    http://www.2016louisvuittonbag.com

    OdpovědětVymazat
  5. Štetce sú fakt neuveriteľné. Asi som sa zamilovala

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám jen ty na oči v černo-zlaté variantě:) Ale ty na obličej se mi líbí víc!:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jé přesně tyhle samé mám teď také objednané, už aby přišly! Chci se s nimi taky pomazlit :)

    OdpovědětVymazat
  8. vypadají skvěle, ráda bychje vyzkoušela!

    OdpovědětVymazat
  9. já zase miuju svoje štětce od Zoevy :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadají fakt pěkně, asi je konečně budu taky muset objednat. Přece jen, už po nich pokukuju dost dlouho :))

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tieto štetce vyzerajú fakt perfektne ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadají dokonale! Taky bych nějaké potřebovala :) Strašně bych s je chtěla pomazlit, vypadají tak heboučce! <3
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. I love your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  14. Štětce vypadají moc pěkně :) Já mám od Real Techniques

    Nicole

    OdpovědětVymazat
  15. Ja zbožňujem štetce od Zoevy, ale na taký ten začiatok v líčení určite postačia aj tieto, vyzerajú veľmi odbre a za tú cenu, no nekúp to:)

    Pozývam ťa na môj blog, kde prebieha SÚŤAŽ o kontaktné šošovky

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...