úterý 1. září 2015

Pudr Benefit Hello Flawless

V dnešním článku vám představím svého společníka na léto - pudr Hello Flawless od Benefitu. Jako každý produkt této značky i on je strašně moc roztomilý. Přední strana je zrcátková, takže nedočkavci a lenoši, kteří nechtějí pudr otvírat, si přijdou na své. Komu by snad vadil nápis, může si pudr samozřejmě otevřít:) Každopádně, originalita balení se musí nechat!:)
Tohohle krasavce mám v odstínu Champagne - proto se kamarádíme v létě, je to totiž ta pravá letní barva (jinak jsem docela bílá a v zimě by to prostě nešlo). Pudr je docela dobrý, ale řekla bych, že srovnatelný s mnohem levnějšími pudry. Pár let jsem používala Stay matte od Rimmelu, který jsem později vyměnila za Prime and Fine od Catrice a nemyslím si, že tenhle by byl nějak výrazně lepší. Velké plus mu ale musím uznat - zahlazuje stopy po váčcích nebo kruzích pod očima! Za to ho velmi oceňuji. ALE. Hlavní velkou nevýhodou je pro mě to, že na můj vkus hodně práší. A to opravdu hodně. Přijde mi, že více pudru skončí všude okolo, než na samotném štětci - za což, mu dávám hodně bodů dolů.
Možná bych vám řekla, že je to dobrý pudr a ať do něj jdete. S ohledem na jeho cenu (lehce přes tisícovku) to ale skrz prášivost říci nemohu. Komu ale nevadí "prašnější" produkty, jeho koupí neprohloupí. Pro ostatní si ale myslím, že se dá sehnat stejně dobrý za levnější peníze...

9 komentářů:

  1. Páni už len ten obal je prekrásny, hneď by som ho brala!:)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Balení má opravdu krásné, ale preferuju levnější pudry :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s ostatními, zpe obal je opravdu krásný :) ale taky dávám přednost levnějším kouskům :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dlouhl jsem nad tímto pudrem přemýšlela, hlavně proto, že mám od Benefitu Hoola bronzer a ten si nemohu vynachválit :) Skrz tu prášivost si teď ale nejsem vůbec jistá. Děkuji za recenzi, moc jsi mi pomohla :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To prášení je hlavně věc vkusu, na omlazeni.cz dokonce nějaké slečny psaly, že nepráší...:D A pak si má člověk vybrat, že:) Každopádně na mě je to moc, nemám ráda, když pak každé ráno musím utírat stůl, zrcadlo....protože je všude pudr:/

      Vymazat
  5. Ešte som sa s ním síce nestretla, no vyzerá veľmi dobre. Ja používam guľúčkový púder od Oriflame a som moc spokojná :)

    Blog by Katy :-* ala Čo je dobré to musím mať - každý deň nový príspevok :)

    OdpovědětVymazat
  6. Od Benefitu si plánujem niečo kúpiť, no tento púder to asi nebude :D neviem asi skúsim nejaký bronzer alebo tvárenku :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich tvářenky stojí rozhodně za to!:)

      Vymazat
  7. Wow, ten je náádherný. :3 Ikdyž to prášení je škoda.. možná by to mohl spravit šikovnější štětec, ale pokud je to opravdu hodně prášivý produkt, tak se s tím nedá nic dělat. :(

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...